hero
Hibrid munkavégzés? Van 3 tippünk, hogyan ne őrüljünk bele az adminisztrációba!
Tudjuk, halljuk, tapasztaljuk, a hibrid munkavégzés marad. A munkáltatók elkezdték ennek megfelelően szervezni az adminisztratív folyamatokat, kalkulálják a megváltozott körülményeknek megfeleltethető irodai életteret. Kezd már káoszos lenni, hogy mikor melyik kolléga lesz a héten otthon, ki dolgozik bent, sőt, ki tervez még szabadságot is?
EZ EGY PROMÓCIÓS MEGJELENÉS

 Igen, hamarosan mindenkit elér a probléma, és a szoftverfejlesztőknek korszerű, akár otthonról is könnyen elérhető webes szoftverválaszt kell adniuk a nagyon is aktuális kérdésekre.  

Az L-SOFT már tudja, hogyan ne őrüljünk bele a távollétek szervezésébe! Következzen 3 tipp, és egy szoftver, ami egycsapásra megoldja a problémát!

1. tipp – Alakítsunk ki egy kapcsolódó vállalati szabályt, amely szabályozza a home office munkavégzést. Pl. hány napot lehet home office-ban tölteni.  

A PIRAMIS TÁVOLLÉTeim webes szoftver a tervezés, igénylés során ellenőrzi ezeket a vállalati szabályokat és érvényesíti.  

Így ellenőrizhető, átlátható és követhető marad a hibrid munkavégzés nagy számú munkavállaló esetén is.

2. tipp – Szüntessük meg a papír, vagy Excel alapú nyilvántartásokat, mert ha mára még nem, de hamarosan biztosan túlnő rajtunk ez az adminisztrációs probléma. Ki férjen hozzá a táblázathoz, ki vezesse, hogyan ellenőrizhetők egy papírlapon a kapcsolódó szabályozások?  

Ezzel szemben a webes önkiszolgáló szoftverben az igénylő munkatárs belép a PIRAMIS TÁVOLLÉTeim-be akár a telefonjáról, hogy home office-t igényeljen.

Láthatja, hogy ütközik-e az igénylése például a vele egy csoportban dolgozók igénylésével. Berögzíti az igényét, és a szoftver értesíti a vezetőt, aki szintén a webes önkiszolgáló szoftverben elbírálja és jóváhagyhatja az igénylést. Ennyire egyszerű a folyamat.

Mindez olyan grafikus naptárfelületen történik, ahol az igénylő és jóváhagyó is láthatja a munkavállaló valamennyi tervezett és megvalósult távollétét: mint például home office, szabadság, kiküldetés, fizetett iskolai távollét, tanulmányi szabadság, apanap, orvosi igazolás nélküli betegség…

Így aztán megkönnyebbülhet valamennyi résztvevő a folyamatban, erősödik az employer brand, sőt a wellbeingnek is garantáltan jót tesz!  

 

3. tipp – Legyen integrált a távollétigénylő szoftver a bérügyvitelünkkel, a személyügyünkkel. Kerüljük el a duplikált adatrögzítéseket, egyúttal így érhetjük el, hogy a munkaidőkimutatásunk és a bérszámfejtésünk garantáltan szinkronban, naprakész legyen!

Kérjen további információt, termékbemutatót, árajánlatot a PIRAMIS TÁVOLLÉTemről: https://www.lsoft.hu/tavolleteim/

(X)