hero
2021. december 07. 13:00
Smartfluencer: új módja a munkatársak motiválásának
„Otthon ül a gépe előtt, próbálja tartani a határidőt, izgul, hogy ne legyen újra online oktatás, valamit kéne ennie is, de kezdődik a Zoom meeting. Aztán megnyitja az Outlookot, elárasztják a levelek, közben valahol a házban valaki falat fúr. Csenget a futár, sír a gyerek, a kutyát is le kéne vinni.” Nagyjából így telik a kollégák ideje azokon a napokon, amikor nem mennek be az irodába. Már pedig, mióta a koronavírus világában élünk, nem igazán mennek be az irodába.
EZ EGY PROMÓCIÓS MEGJELENÉS

Vagyis kevésbé érdekes a céges gyümölcsnap, a munka utáni borkóstoló a tárgyalóban, a céges tréningeken meg megy a „sakkozás”, hogy milyen messzire üljenek egymástól, vagy hogy éppen kell-e maszk vagy sem.

Mit nem adnának egy jó kávéért! Na, de nem olyanért, amilyen otthon is van – minden reggel ugyanaz – hanem valami különlegesért, valami illatos, izgalmas pörkölésűért, amihez nem lehet mindennap hozzájutni.

Ez a különleges kávé a Smartfluencer élmény!

Művészettörténész, aki a műkincsek izgalmas világába vezet (Meghökkentő mesék – Elhíresült műtárgyhamisítások, történelmi műkincslopások), kiberbiztonsági szakértő, aki gyakorlati tanácsokkal segíti, hogy megvédhesse gyermekét az online térben; a Bamako Rally első kerekesszékes versenyzője, aki segít lerombolni a sztereotípiákat (Ugyanolyanok vagyunk? Nem, de egyenlőek!).

A Smartfluencer olyan szakértőkkel ismerteti meg Önt, akik nemcsak kiválóan művelik és kifejezetten szeretik a szakmájukat, hanem szívesen meg is osztják tudásukat, tapasztalataikat, élményeiket, történeteiket az Ön munkatársaival, partnereivel, ügyfeleivel, hallgatóságával.

„Szellemi well-being” – ezzel tudják most leginkább támogatni ebben a nehéz időszakban a munkatársaikat a cégek. Smartfluencereink olyan tudásélményt adnak – afféle reggeli zuhanyt a szellemnek, persze nem a hideg fajtából – ami felrázza őket a mindennapok monotonitásából akár online, akár offline. Szóval ajándékozzon munkatársainak egy frissítő zuhany és illatos kávé helyett smartfuencer előadást!

Több mint 10 milliárd forintnyi dollár

Ennyit keresett  Bill Clinton, volt amerikai elnök és a felesége, Hillary Clinton, exkülügyminiszter 2001 és 2015 között az ún. speakers bureau ügynökségük szervezte előadásaik alkalmával. Ekkora összegből nagyjából három és fél millió adag ebédet lehetne venni. Abszolút nem elijesztésnek szánjuk a számokat, csak szeretnénk megmutatni, hogy amennyire ismeretlen itthon az „előadói impresszáriói iroda", külföldön ez teljesen bevett szokás, nálunk se legyen „úrihuncutság.”

25 karakter-25 szellem-25 smartfluencer

Kíváncsi, milyen izgalmas dolgokat mesélne egy céges rendezvényen egy pletykakutató? Vagy épp kőkemény gazdasági témákról beszélgetne smartfluencerünkkel? De jól jönne az is, ha egy szakértő rámutatna arra, hogy lehet „zöldebben” élni, például fenntartható módon étkezni?  

Látogasson honlapunkra, a smartfluencer.hu-ra, ismerje meg karakteres előadóinkat és tudjon meg többet rólunk!

(x)