hero
Így válts fejlődő szemléletre!
Megjelent az Üzlet és Pszichológia június-júliusi száma, amelyben többek között az alábbi témákból szemezgethettek: growth vs. fixed mindset, Orosz Györgyi interjú, a hibázás és beismerés művészete, mankó az életközepi válság átvészeléséhez, szerencse kérdése a "szerencse"?
AZ ALÁBBI CIKKEK TELJES TERJEDELEMBEN AZ ÜZLET ÉS PSZICHOLÓGIA CÍMŰ LAPBAN JELENTEK MEG, MELYRE DIGITÁLIS VAGY PRINT FORMÁBAN ITT TUDSZ ELŐFIZETNI.

Miközben Orosz Györgyivel beszélgettem a growth és fixed mindsetről egy órán keresztül, végig a kezében tartott egy flakont és egy tömbnyi post it-et, mindig azt mutatva fel a kettő közül, ami épp aktuálisan szemlélteti a mondanivalóját. Innentől kezdve kitörölhetetlen lesz az emlékezetemből ez a két tárgy, és néha bevillan, hogy vajon most flakonként vagy post it-ként viselkedem, vagy épp nevelem a gyerekeimet. Természetesen a post it-ra hajtok.

Hogy miért? Ez kiderül a cikkből, ami reményeink szerint erős szemléletformáló hatással bír majd mindenkire, aki elolvassa. Majd tovább lapozgatva a magazint mélyíthető el az új szemléletmód, gyakorlatokat kipróbálva, és elgondolkozva azon, hogy hogyan lehet profitálni a kudarcokból. A Milánkovics Miléna beszélgetést olvasva pedig mindenki megnyugodhat, aki épp a negyvenes, ötvenes éveit tapossa, és felmerül benne, hogy újra kéne definiálnia magát. Ez mindenki számára egy feszítő, bénító, frusztráló érzés tud lenni, aminek felismerése és elfogadása már félsiker, ugyanis ha megértjük, hogy az életünk változásának természetes része ez is, és mások is hasonló köröket futnak – még ha ez nem is látszik kívülről, akkor egyből más megvilágításba kerülnek a problémáink. És ha ehhez még párosul a growth mindsetről szerzett tudásunk, akkor végképp már csak lehetőségként fogunk tekinteni a velünk szembejövő kihívásokra. 

Ezúttal ehhez szeretnénk segítséget nyújtani. 

Az Üzlet és Pszichológia megtalálható az újságárusoknál, benzinkutaknál, vagy megrendelhető itt is.