hrpwr.hu 2020. november 03. 18:37
Régi-új szereplők a HR-szolgáltatók piacán
Számos újdonság a HR-szolgáltatói piacon: frissen létrejött irodapiaci marketingügynökségről és szervezetfejlesztő-tanácsadó cégről számolunk be.

Irodai márkaépítés és szervezetfejlesztés szabadstílusban: ez történik a pandémiás időkben a hazai HR-szolgáltatói piacon.

Irodapiaci marketingügynökséget alapított Az Év Irodája csapata

Frissen indult útjára az OfficeUP - The Office Branding Agency, Az Év Irodája csoport reklámügynöksége, amely egyrészt az irodai márkaépítésben nyújt segítséget a vállalati bérlőknek, másrészt marketing- és kommunikációs szolgáltatásokat kínál az irodapiaci szereplők számára. Világtrendként az irodai márkaépítés egyre fontosabb szerepet kap a munkaerőpiacon a toborzás, megtartás és elköteleződés során, ráadásul az idei év a COVID-19 miatt is különleges, amikor célzottan támogatják a vállalatok a munkahelyekre való visszatérés kommunikációs stratégiáját.

Az elmúlt évtizedben hatalmas fejlődésen ment keresztül a hazai irodapiac, számos cég igényes munkahelyeket és vállalati kultúrát valósított meg, azonban még hosszú út áll előttünk, hiszen az a cél, hogy a vállalatok minél nagyobb hányada rendelkezzen olyan minőségi és dolgozóbarát irodával, amelyek segíthetnek a legtehetségesebb szakembereket magukhoz csábítani, ráadásul a fiatalabb generációk számára az egyik fontos munkahely-választási szempont az iroda, mint a közösség, a fókuszált munkavégzés, az otthonosság és a jóllét helyszíne – fogalmaznak sajtóközleményükben.

„Az elmúlt időszakban az irodai márkaépítés egyre hangsúlyosabb szerepet tölt be a nagyvállalatok HR- és kommunikációs stratégiájában, ezért is alapítottuk mega beszédes elnevezésű Office Branding Agency-t, hogy a cégek a mi 15 éves szakmai tapasztalataink segítségével vonzó munkahelyeket kínáljanak a legjobb szakembereknek. Az irodai márkaépítés során többek között “back to the office”, avagy hogyan térjünk vissza az irodába a járvány után kampányokkal segítjük a HR vezetőket” – mondta Fodor Dániel, az Office Branding Agency társalapítója.

Az Office Branding Agency az irodapiac full service ügynökségeként irodai márkaépítés területén társügynökségeivel együtt teljeskörű szolgáltatásokat kínál a vállalatoknak, másrészt az irodapiaci szereplőknek nyújt marketing- és kommunikációs támogatást, arculat- és webfejlesztést, digitális és offline márkaépítést, tartalom- és PR-szolgáltatásokat és teljes irodaház (re)branding tanácsadást.

„Idén már 11. alkalommal hirdettük meg Az Év Irodája versenyt, amely évről évre bemutatja az új globális trendeket, vagyis túlzás nélkül állíthatjuk, hogy nagy szerepünk van a hazai irodakultúra fejlesztésében és innoválásában. Az Office Branding Agency valójában már egy hosszú évek óta együtt dolgozó csapat eddigi tevékenységét fogja intézményesített formában tovább vinni, hiszen az ingatlan.com csoport keretein belül már korábban is jelentős marketingügynökségi szerepet vállaltunk” – hangsúlyozta Kalmár Zoltán, Az Év Irodája verseny alapítója, az ügynökség társalapítója.

Az Év Irodája csapata évtizedes múlttal rendelkezik rendezvényszervezés és munkahelyi kampányok lebonyolítása terén, nevükhöz fűződik az Office Week irodatér fesztivál, az OfficeUP konferencia, a Real Estate Awards, illetve Az Év Irodája podcast, valamint az Ingatlan Regatta, vagy a theBar partisorozat is, amely az ingatlanpiac prominens szereplőinek networking találkozója. A fentieken túl az évek alatt számos szakmai eseményt szerveztek, elég, ha csak a fenntarthatóság vagy a proptech témakörére gondolunk, de évtizedes múltra tekint vissza az Ingatlan Évkönyv is, amely minden évben a kereskedelmi- és lakáspiac legfontosabb ingatlanszakmai trendjeit, eseményeit, fejlesztéseit foglalja össze.

További információt itt lehet találni róluk.

Szervezetfejlesztés szabadstílusban: elindult a Freestyle Consulting

A Freestyle Consulting szervezetfejlesztő és tanácsadó cég is a közelmúltban, 2020 júniusában indult útjára. Az alapítók és csatlakozó partnerek olyan vezetők, coachok, pszichológusok, trénerek, mindfulness-szakértők, akik széleskörű tapasztalattal bírnak, mély alapkompetenciákkal rendelkeznek, és ezekre építkezve, ezeket használva dolgoznak szabadon, saját stílusukban a szervezetfejlesztés különböző területein.

A cég két alapító partnere Bruckner György és Wavrik Gábor. Mindketten több évtizedes felsővezetői és több, mint 5 éves coaching, szervezetfejlesztői tapasztalattal a hátuk mögött vágtak bele a saját cégalapításba. A freestyle, azaz a szabad stílus számukra azt jelenti, hogy az adott helyzetre, adott ügyfélre szabják, hogyan dolgoznak és hogy a csapat tagjaiból ki és milyen módon vesz részt a munkafolyamatban. Az alapítók szerint fontos kiemelni, náluk nem fordulhat elő, hogy egy vezetőfejlesztő programot olyan valaki tartson, akinek nincsen komoly vezetői tapasztalata. Mélyebb önismereti, csapatdinamikai témákkal pedig olyan tanácsadóik foglalkoznak, akik az intuíció, az empátia, a pszichológiai elmélyülés területén rendelkeznek nagyobb tapasztalattal.

25 év munkában sikeresen eltöltött idő után mindannyian vágytak arra, hogy a felgyülemlett tudást, élményeket, tapasztalatot saját módszereik, elképzeléseik alapján használják mások fejlesztésére. Egy olyan szabad keretrendszerrel működő szakmai műhelyt hoztak létre, ahol mindenki saját kompetenciájában, saját módszereiben elmélyedve, ugyanakkor egymást folyamatosan inspirálva, fejlesztve, közösen gondolkodva tud hatékony segítséget nyújtani ügyfeleik számára. ​

Még több infó a csapatról itt található.