Mi okozza az adminisztrációs terheket?
Minden HR-es tisztában van azzal, hogy a munkáltatónak törvényben előírt kötelessége biztosítani többek között, hogy minden munkavállalója rendelkezzen érvényes munkaalkalmassági igazolással és a munkaalkalmassági dokumentumok naprakészen bemutathatóak legyenek a hatóságok felé. Mindemellett a munkáltató alapvető érdeke, hogy a foglalkoztatott minél kevesebb időt töltsön betegállományban, ezért a foglalkozás-egészségügyi vizsgálatok keretében kiszűrt rizikófaktorok megállapítása és a további ellátás biztosítása szintén fontos szempont.
A foglalkozás-egészségügyi szolgáltatónak is érdeke, hogy a kapacitásainak a hasznosítása optimálisan történjen, azaz ne legyenek üresjáratok a vizsgálati időszakban. A foglalkozás-egészségügyi szolgáltatónak ehhez biztosítania kell többek között a munkavállalók vizsgálatának naprakész dokumentálását, a korábbi megjelenésekhez kapcsolódó dokumentumok elérhetőségét és szükség esetén a páciensküldés lehetőségét a megfelelő egészségügyi szolgáltatóhoz.
Hogyan lehet csökkenteni az adminisztrációs terheken?
A NAUJOB szoftvertermék megoldást jelent a munkáltatónak és a HR-es kollégáknak egyaránt, hiszen teljesen kiváltja a papíralapú adminisztrációt. Olyan platformot biztosít, amelyhez akár egyidejűleg is hozzáférhet a foglalkozás-egészségügy minden érintettje. Naprakészen monitorozza a munkavállaló egészségügyi munkaalkalmasságát, valamint figyelmezteti a munkavállalót és a munkáltatót az érvényes alkalmasság lejárata előtt.
Milyen előnyökkel jár egy ilyen szoftver használata?
A NAUJOB felhő alapú, zárt, egészségügyi informatikai rendszer, amely rengeteg előnnyel jár mind a szolgáltatást igénybe vevő cég és annak dolgozói mind pedig a foglakozás-egészségügyi szolgáltató számára. Automatikus előjegyzésekkel támogatást nyújt a munkavállalók foglalkozás-egészségügyi vizsgálatának szervezéséhez. A rendszer illeszthető humánerőforrást nyilvántartó szoftverekhez, munkaügyi hatósági ellenőrzésnél adatbázisából könnyen kereshetők az alkalmassági dokumentumok és segítségével a vezetők is naprakész információkkal rendelkezhetnek beosztottjaik egészségügyi alkalmasságáról. A regisztrált munkavállalók online hozzáférést kapnak saját egészségügyi dokumentumaikhoz és a partner egészségügyi szolgáltatóknál akár telemedicinális szolgáltatásokat is igénybe vehetnek. Az orvosokat segíti a rendelési idők optimális feltöltésében és a páciens leletarchívum által biztosítja a korábbi páciensleletek elérhetőségét.
Mitől különleges ez a szolgáltatás?
A NAUJOB a munkáltatóra szabott megoldást kínál, felhasználóbarát, a munkaadóhoz igazodó folyamatok támogatására kialakított szoftver, amely hatékony segítséget képes nyújtani a munkavállalók egészségügyi alkalmassági vizsgálatának szervezésében, működtetésében. Papírmentes, korszerű, költséghatékony megoldást ad a munkáltatónak, a munkavállalónak és a foglalkozás-egészségügyi szolgáltatónak egyaránt. A munkaadóhoz igazodó folyamat támogatására kialakított szoftver hatékony segítséget biztosít a munkavállalók egészségügyi alkalmassági vizsgálatának szervezésében, működtetésében.
(x)