Indul az első országos átfogó belső kommunikációs kutatás!
Magyarországon egyedülálló módon, első alkalommal kívánja felmérni a belső kommunikációs folyamatok helyzetét a Blue Colibri App és a Colibri HR Solutions. A rövid kérdőív kitöltésével a kutatásban résztvevő vállalatok nemcsak saját egyedi belső kommunikációs profiljukat kapják meg, de összehasonlíthatják eredményüket a hazai és az iparági benchmark értékekkel.
TÁMOGATOTT TARTALOM

Idén novemberben a Blue Colibri App és a Colibri HR Solutions közös kutatásában közel 20 szakmai partner, kamara, egyesület és szövetség közreműködésével, és több száz vállalat bevonásával mérik fel, mennyire működnek a belső kommunikációs folyamatok Magyarországon.

Mindenki tud mindenről, vagy soha senki sincs képben?

A kutatásban résztvevő vállalatok szakmailag értékes és hiteles eredményekkel gazdagodnak:

  • Kézhez kapják vállalatuk saját Belső Kommunikációs Indexét.
  • Összehasonlíthatják eredményeiket az országos, valamint az iparági értékekkel.
  • Egyedi javaslatokat kapnak a belső kommunikáció fejlesztési irányvonalaival kapcsolatban.

Több év szakmai tapasztalat és egy új módszertan

Minden vállalat belső kommunikációs indexét 4 egymáshoz szorosan kapcsolódó és összefüggő szervezeti dimenzió mentén vizsgálják, hogy megnézzék, milyen érettségi szinten vannak a magyarországi vállalatok:

A kutatás egyedi, szakmailag megalapozott módszertanának megalkotásában részt vettek vállalati alkalmazottak, felső- és középvezetők, valamint kommunikációs szakértők. Többek között Barathi Tamás, kommunikációs szakértő; Radnai-Tóth Judit, employer branding strategist; Fulai Viktória, Czeczeli Tamás és Füzesy Frigyes tanácsadók.

A kérdőívet ide kattintva érheted el. Töltsd ki akár egy kávé mellett, mindösszesen 5-10 perc alatt!

Amennyiben átfogó, vállalatodra szabott diagnosztika elkészítésében és egyedi fejlesztési terv kidolgozásában gondolkodsz, konzultálj velünk: [email protected]

A kutatás szakmai partnerei:

(x)