Idén novemberben a Blue Colibri App és a Colibri HR Solutions közös kutatásában közel 20 szakmai partner, kamara, egyesület és szövetség közreműködésével, és több száz vállalat bevonásával mérik fel, mennyire működnek a belső kommunikációs folyamatok Magyarországon.
Mindenki tud mindenről, vagy soha senki sincs képben?
A kutatásban résztvevő vállalatok szakmailag értékes és hiteles eredményekkel gazdagodnak:
- Kézhez kapják vállalatuk saját Belső Kommunikációs Indexét.
- Összehasonlíthatják eredményeiket az országos, valamint az iparági értékekkel.
- Egyedi javaslatokat kapnak a belső kommunikáció fejlesztési irányvonalaival kapcsolatban.
Több év szakmai tapasztalat és egy új módszertan
Minden vállalat belső kommunikációs indexét 4 egymáshoz szorosan kapcsolódó és összefüggő szervezeti dimenzió mentén vizsgálják, hogy megnézzék, milyen érettségi szinten vannak a magyarországi vállalatok:
A kutatás egyedi, szakmailag megalapozott módszertanának megalkotásában részt vettek vállalati alkalmazottak, felső- és középvezetők, valamint kommunikációs szakértők. Többek között Barathi Tamás, kommunikációs szakértő; Radnai-Tóth Judit, employer branding strategist; Fulai Viktória, Czeczeli Tamás és Füzesy Frigyes tanácsadók.
A kérdőívet ide kattintva érheted el. Töltsd ki akár egy kávé mellett, mindösszesen 5-10 perc alatt!
Amennyiben átfogó, vállalatodra szabott diagnosztika elkészítésében és egyedi fejlesztési terv kidolgozásában gondolkodsz, konzultálj velünk: [email protected]
A kutatás szakmai partnerei:
(x)