hero
Új szolgáltatóközpontot adtak át a keleti régió központjában
Kelet-Magyarország gyors növekedési ütemére és a helyi vállalatok professzionális szolgáltatásigényére reagálva Debrecenben nyitotta meg új, bér- és HR-outsourcing szolgáltatóközpontját a NEXON. A debreceni irodában jelenleg 19 vállalat 6400 dolgozójának bérszámfejtési feladatait végzik, de terveik között szerepel a folyamatos bővülés, további munkahelyek teremtése.

A NEXON több mint 30 éve meghatározó szereplője a hazai bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztésnek és outsourcing szolgáltatásnak. Közel 3000 vállalat egymillió munkavállalójának bér- és HR-adatait kezelik, számfejtik NEXON-szoftverekkel.

Ebből a Budapest Business Journal listája alapján piacvezető NEXON 340 vállalat 70.000 munkavállalójának végzi HR-adminisztrációját és bérszámfejtését outsourcing szolgáltatás keretében. A regionális fejlesztési irányok és a hazai, valamint multinacionális zöldmezős beruházások helyszíne szükségessé tette a NEXON budapesti központja mellett regionális szolgáltatóirodák elindítását is. Ügyfeleinek közvetlen kiszolgálása érdekében az eddigi négy regionális iroda mellett (Győr, Veszprém, Kecskemét, Nyíregyháza) 2021. szeptember 14-én ünnepélyesen megnyitották ötödik szolgáltatóközpontjukat Debrecenben.

„Célunk volt, hogy eddigi irodáink mellett olyan városban indítsuk el új szolgáltatóközpontunkat, ahol az infrastruktúra folyamatosan fejlődik. Debrecen pedig ilyen hely. Innovációra, technológiaváltásra képes nagyvállalatok, valamint kis- és közepes vállalkozások szép számmal vannak jelen; számos kiemelt regionális partnerünk székhelye, akik számára HR-outsourcing szolgáltatást nyújtunk a tőlünk megszokott, magas szolgáltatásminőségben" – mondta el köszöntőjében Sass Katalin a NEXON tulajdonosa, ügyvezetője.

A NEXON 1996-ban indította el bér- és HR-outsourcing tevékenységét. Nagyot változott a világ azóta: mára a munkavállalók elektronikus bérjegyzéket kapnak, így a szolgáltatás során jóval kevesebb papírt kell a nyomtatáshoz és a borítékoláshoz elhasználni. Az adatforgalom biztonságos kommunikációs csatornán zajlik, a letölthető dokumentumokat pedig elektronikus aláírással látják el. A cég önkiszolgáló HR-megoldását és mobilapplikációját az outsourcing ügyfeleknek sem kell nélkülözniük, egyre szélesebb körük alkalmazza. 

„Bátran kijelenthetem, hogy a NEXON élen jár a HR-szakma digitalizációjának megteremtésében. 4. generációs rendszerünk a legkorszerűbb technológia alkalmazásával mobilitást és teljesen új ügyfélélményt kínál. Hiszünk benne, hogy lehet élmény a HR, és ehhez a NEXON e-HR megoldásai diktálják a tempót. Előremutató fejlesztéseink, speciális szakértelmünk, és elkötelezett munkatársaink segítségével a jövőben is vezető humánügyviteli szolgáltatóként kívánunk jelen lenni Magyarországon. Ebben pedig jelentős mérföldkő a debreceni szolgáltatóközpontunk megnyitása”- nyilatkozta Ocskay Szilárd a NEXON tulajdonosa, ügyvezető igazgatója.