hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egymás közt

Mi jár a kékgallérosok fejében?

Kíváncsi arra, hogy pontosan milyen részletek érdeklik a fizikai dolgozókat akkor, amikor munkát keresnek? Mondjuk.

Azt már néhány napja megírtuk, hogy pontosan milyen honlapokon, milyen napszakban és milyen kulcsszavakkal keresnek állást a fizikai dolgozók. Most annak jártunk utána a SentiOne social listening ügynökség segítségével, hogy milyen részletekre kíváncsiak a keresők.

Hol vitatják meg az aggályaikat a keresők?

A kékgalléros állásokhoz kapcsolódó bejegyzések legnépszerűbb platformjai között a TOP3-ban kap helyet két index fórum: a gyakorikerdesek.hu és az avr.hu. Az indexen a Takarítónőt keresek!!! és a Villanyszerelés (tippek, trükk) fórum (utóbbi már 1999 óta megy!) nap mint nap olyan tartalmakat közvetít és fogad be, amelyek álláshirdetői, HR oldalról is fontosak lehetnek.

Hogy miért? Mert számtalan olyan párbeszédbe lehet becsatlakozni és rengeteg olyan kérdést lehet nyomon követni, amelyek állandó jelleggel foglalkoztatják a fizikai állások iránt érdeklődőket. Lássunk néhány gyakori példát:

-          Be tudom-e jelenteni magam takarítónőként főállásban?

-          Milyen típusú sofőr munkákat lehet B kategóriás jogsival elvállalni?

-          Hol találok rendes és megbízható takarítónőt? (álláshirdetési oldal)

-          A csomagolói és raktáros munka mennyire megterhelő, és mennyire rugalmas a munkaidő?

-          Mennyit keres havonta átlagban egy burkoló?

-          Milyen munkarendben lehet dolgozni az X gyárban?

Ez egy olyan Q&A útmutató, ami a munkakeresői oldal őszinte, cenzúrázatlan igényeit mutatja be. Ez pedig segít meghatározni a céges kommunikáció legfontosabb sarokpontjait: a megfelelő üzenet kialakítását, a megfelelő kérdések megválaszolásával.

A gyakorikerdesek.hu-n ráadásul rengeteg olyan párbeszéd kap teret munkakeresői oldalról, ahol a különböző fizikai, szak- és segédmunkatípusokkal megkereshető átlag havi fizetésről érdeklődnek a lehetséges munkavállalók. Érdemes munkaadói szemszögből is megismerni, mennyire tájékozott a piac, milyen elvárásai vannak a dolgozóknak. Így biztonsággal lehet kezelni a fizetési igényből adódó kérdéseket, aggályokat.

 

 

 

Vida Eszter, SeniOne
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! A verseny shortlistesei és nyertesei pontszerzők a Kreatív PR Toplistán! Nevezési határidő: 2018.04.06.

hirdetés