hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egymás közt

Mi jár a kékgallérosok fejében?

Kíváncsi arra, hogy pontosan milyen részletek érdeklik a fizikai dolgozókat akkor, amikor munkát keresnek? Mondjuk.

Azt már néhány napja megírtuk, hogy pontosan milyen honlapokon, milyen napszakban és milyen kulcsszavakkal keresnek állást a fizikai dolgozók. Most annak jártunk utána a SentiOne social listening ügynökség segítségével, hogy milyen részletekre kíváncsiak a keresők.

Hol vitatják meg az aggályaikat a keresők?

A kékgalléros állásokhoz kapcsolódó bejegyzések legnépszerűbb platformjai között a TOP3-ban kap helyet két index fórum: a gyakorikerdesek.hu és az avr.hu. Az indexen a Takarítónőt keresek!!! és a Villanyszerelés (tippek, trükk) fórum (utóbbi már 1999 óta megy!) nap mint nap olyan tartalmakat közvetít és fogad be, amelyek álláshirdetői, HR oldalról is fontosak lehetnek.

Hogy miért? Mert számtalan olyan párbeszédbe lehet becsatlakozni és rengeteg olyan kérdést lehet nyomon követni, amelyek állandó jelleggel foglalkoztatják a fizikai állások iránt érdeklődőket. Lássunk néhány gyakori példát:

-          Be tudom-e jelenteni magam takarítónőként főállásban?

-          Milyen típusú sofőr munkákat lehet B kategóriás jogsival elvállalni?

-          Hol találok rendes és megbízható takarítónőt? (álláshirdetési oldal)

-          A csomagolói és raktáros munka mennyire megterhelő, és mennyire rugalmas a munkaidő?

-          Mennyit keres havonta átlagban egy burkoló?

-          Milyen munkarendben lehet dolgozni az X gyárban?

Ez egy olyan Q&A útmutató, ami a munkakeresői oldal őszinte, cenzúrázatlan igényeit mutatja be. Ez pedig segít meghatározni a céges kommunikáció legfontosabb sarokpontjait: a megfelelő üzenet kialakítását, a megfelelő kérdések megválaszolásával.

A gyakorikerdesek.hu-n ráadásul rengeteg olyan párbeszéd kap teret munkakeresői oldalról, ahol a különböző fizikai, szak- és segédmunkatípusokkal megkereshető átlag havi fizetésről érdeklődnek a lehetséges munkavállalók. Érdemes munkaadói szemszögből is megismerni, mennyire tájékozott a piac, milyen elvárásai vannak a dolgozóknak. Így biztonsággal lehet kezelni a fizetési igényből adódó kérdéseket, aggályokat.

 

 

 

Vida Eszter, SeniOne
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés