hirdetés
hirdetés
hirdetés

Térjünk a lényegre!

A fizetés érdekli a legjobban az álláskeresőket

A Mobil Munka telefonos applikáció megújul, és a fizetést és a juttatásokat helyezi fókuszba, mert meglátásuk szerint, ez érdekli legjobban a munkavállalókat.

A Profession.hu kékgalléros állásokat hirdető ingyenes telefonos alkalmazása újrastrukturálja az álláshirdetéseket. Legfontosabb szempontként a munkavállalók igényeit jelöli meg, és ehhez igazítja az álláskeresés folyamatát, amivel találó választ ad az egyre erőteljesebben jelentkező munkaerőhiányra.

„Közel száz felhasználónkkal beszélgettünk az elmúlt hónapokban, hogy megtudjuk, hogyan segíthetnénk még könnyebbé tenni a megfelelő állás megtalálását a Mobil Munkán. A lényegre törő, újraformált álláshirdetések segítenek majd az álláskeresőknek a gyors döntésben, de mindeközben egyszerűsítik a munkáltatók életét is, ha itt adják fel pár lépésben a hirdetésüket” – mondta Kovács Ádám, a Mobil Munk alkalmazás termékfelelőse. 

Részletek helyett térjünk a lényegre!

Az álláskeresők visszajelzéseiből kiderült, hogy a terjengős, gyakorta lényegtelen részleteket taglaló leírások helyett kevés, de pontos információra van szükségük az állásokról ahhoz, hogy döntsenek jelentkeznek-e az adott munkakörre. Az applikáció fejlesztői kizárólag eszerint határozták meg azokat az adatmezőket, amelyek mindenképpen szükségesek az álláshirdetések feladásához.

Az új megközelítésben az álláshirdetés minden információt tartalmaz, ami az álláskereső számára fontos. Ez teljesen egyedi a hazai piacon.

A gyorsan áttekinthető hirdetés első információja a fizetés, emellett minden pozíciónál feltüntetik a valós munkaidőt, a juttatási csomag részleteit, a munkavégzés helyét – GPS koordináta pontossággal, és néhány pontban röviden összefoglalják, mire van ténylegesen szükség a munkakör betöltéséhez. A hirdetések újfajta, egységes szerkezete nemcsak megkönnyíti az álláskeresés folyamatát, de ahhoz is jelentősen hozzájárul, hogy a munkavállalók a számukra megfelelő feltételeket kínáló állásokra jelentkezzenek.

 

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

hirdetés