hirdetés
hirdetés

Győrffy Kinga cikkei

#1
2018-08-14 12:00:00

Az Apple-vezérigazgató Steve Jobs (1955−2011) prezentációi olyan erővel hatottak a hallgatóságra, mintha drogot kaptak volna. Hogy az „adagjukhoz” hozzájussanak, sokan komoly erőfeszítéseket is tettek: például órákon keresztül álltak a fagyos téli éjszakában, hogy a legjobb helyeket szerezzék meg az előadóteremben. Ilyen mértékű függést kevés előadó tud kialakítani a hallgatóságában − Jobs is nagyon sokat dolgozott azon, hogy ez így legyen.

#2
2017-12-15 15:19:00

Hogyan ragadjuk meg a hallgatóság figyelmét?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés