hirdetés
hirdetés
hirdetés

online szerkesztő, újságíró Novák Dóra cikkei

#1
2020-05-29 18:00:00

Ez a helyzet sokunknak egy új oldalát mutatta meg: elvégre saját működésünket is tapasztalataink során tanuljuk, ez a világjárvány pedig egy egészen új szituációt jelent a legtöbbünk számára. Fontos azonban kiemelni azt, hogy el kell fogadnunk egymást úgy, ahogy vagyunk, ebben a helyzetben is. Egyikőnk sem tapasztalt még hasonlót, természetes, hogy különböző tempóban és eltérő módon alkalmazkodunk a kialakult helyzethez. Alább következzen - a teljesség igénye nélkül - néhány pandémiás-személyiségtípus, amikben akár magunkra is ismerhetünk. Természetesen a felsoroláshoz ajánlott egy kis humorérzék is!

#2
2020-05-12 18:00:00

A vezetők hozzáállása a csapat tagjaihoz ebben az időszakban kifejezetten fontos, hiszen mindenki ismeretlen vizeken evezik. A stressz faktorok megsokszorozódtak: home schooling, munka-magánélet egyensúly, de még egy egyszerű bevásárlás is sokunknak stresszt okozhat mostanában.

#3
2020-04-28 15:00:00

A WHO 2015-ben alapított egy csoportot azzal a céllal, hogy elkészítsék a veszélyes vírusok prioritási listáját, főként azokét, melyekre nincs folyamatban vakcina fejlesztés. A népességnövekedés és a globális utazás miatt egyre nagyobb rizikónak van kitéve az emberiség a vírusok ellen. Az ember egyre nagyobb területeket vesz irányítása alá, visszaszorítva az állatok természetes élőhelyét, aminek következtében szinte elkerülhetetlen volt, hogy például az ebola, majd most a COVID-19 globális járvánnyá váljanak. De mit tehet a világ azellen, hogy ez a jövőben megismétlődjön? Mi a tudomány álláspontja a vírusokról jelenleg? A The New York Times cikkjének összefoglalója.

#4
2020-04-24 18:00:00

A szabadidő értelmes eltöltése nagyon fontos, főként stresszes időszakban. Sokaknak azonban nehéznek bizonyul a feltöltődés és a kikapcsolódás a karantén ideje alatt. Miért fontos jól strukturálnunk az időnket és tudatosan töltődnünk? Cikkünkben ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat.

#5
2020-04-23 18:00:00

A koronavírus következtében többen „egyszerű” irodai dolgozóból távmunkássá avanzsáltunk. Ahhoz pedig, hogy így a távolból is kapcsolatot tudjunk tartani kollégáinkkal, elkerülhetetlenek a videóhívások, a különböző platformokon megvalósuló online meetingek. Ahogy a személyes terünk és a munkakörnyezetünk összemosódott, számos vicces, kínos szituáció is kerekedett. Természetesen egyikőnk sem volt teljesen felkészülve erre a mostani helyzetre, de nézzünk néhány szabályt, melyet megfogadva hatékonyabbak és szervezettebbek lehetnek ezek az alkalmak.

#6
2020-04-22 08:00:00

Több millió ember vesztette el állását világszerte a koronavírus krízis ideje alatt. Mit kezdjünk felbukkanó negatív érzéseinkkel, és egyáltalán, merre tovább? Hogyan lábaljunk ki ebből a bizonytalan helyzetből? A BBC által megkérdezett pszichológus szakértők tanácsait foglaljuk össze.

#7
2020-04-21 18:00:00

Az IFUA Horváth & Partners, az YNSIGHT Research és a Budapesti Corvinus Egyetem Informatikai Intézete és Versenyképességi Kutatóközpontja felmérést végzett a koronavírus járvány terjedésével kapcsolatos tapasztalatokról Magyarországon. A kutatás kitér többek között az otthoni munkavégzéssel kapcsolatos tapasztalatok összegzésére és a vállalatok, illetve az egyének szintjén jelenlévő kihívásokra.

#8
2020-04-09 15:00:00

Veled is előfordult már, hogy elkalandoztál a meetingek közben vagy úgy érezted, sokkal kimerültebb vagy, mint egy személyes találkozó után? Adunk néhány tippet, hogy az online térben is energiahatékonyan tudjunk működni.

#9
2020-04-02 17:30:00

Megjelent Tomas Pueyo legfrissebb írása a Medium.com-on, melyben többek között kifejti, hogy az eddigi pandémiás helyzetek tapasztalatai alapján a mérséklés vagy az elfojtás stratégiája hatékonyabb a gazdaság életben tartásához. Első két cikkjét több mint 50 millióan olvasták el és több mint 30 nyelvre lefordították. Ezek nálunk is elérhetők Koronavírus: ezért kell MOST cselekedni és Ez fog történni a következő 18 hónapban, ha azonnal lépünk – és ha nem címek alatt.

#10
2020-03-31 11:15:00

Szabó Zsolt Péter szociálpszichológussal beszélgettünk a jelenlegi helyzet kihívásairól pszichológiai szempontból. Milyen hatással van és lesz ránk, illetve személyes kapcsolatainkra ez a helyzet? Hogyan küszöbölhetjük ki a karantén káros hatásait? Mi lesz a karantén alatti fogadalmainkkal, ha véget ér ez az időszak? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a választ.

#11
2020-03-26 10:00:00

Eldöntöttük, hogy kihozzuk a legtöbbet a karantén időszakából: rendszeresen edzünk, hogy formába lendüljünk, végre lesz több időnk olvasni, fejleszteni magunkat... Aztán ahogy telnek a napok, azt vesszük észre, hogy mindezek a tervek nem egészen úgy haladnak, ahogy elképzeltük. Nem is csoda, hiszen egy bizonytalan helyzet kellős közepén vagyunk, s néha érezhetjük úgy – teljesen jogosan -, hogy semmihez sincs kedvünk. Azt is sokan megéljük, hogy a már meglévő elvárásaink mellé újak csapódnak, több szerepben kell egyszerre helyt állnunk. Így mégis hogyan tarthatjuk fent vagy szerezhetjük vissza a motivációt?

#12
2020-03-24 10:45:00

A koronavírussal kapcsolatban számos kattintásvadász, hiteltelen álhír terjed. Hogyan védekezhetünk ellenük? A Süddeutsche Zeitung cikkje alapján 5+1 pontba szedtük.

#13
2020-03-20 20:00:00

Ma van a boldogság világnapja, s bár a világban most nagyon nagy változások mennek végbe, melyek nem sok örömre adnak okot, elhoztuk a BBC útmutató tippjeit a boldogsághoz.

 

#14
2020-03-19 18:00:00

Kedd este Orvos-Tóth Noémi, klinikai szakpszichológus, többek között az Örökölt sors szerzője tartott élő bejelentkezést Facebook oldalán, ahol számos hasznos tippet adott ennek a rendkívüli, kiszolgáltatott és kontrollvesztett állapotnak a kezelésére. 

#15
2020-03-17 11:20:00

A koronavírus bizonytalanságba sodorta a világot, a pandémiáról szóló hírek körülvesznek minket. Mindez hatással van a mentális egészségünkre is, különös tekintettel azokra, akik szorongással vagy kényszerbetegséggel élnek. Természetes, hogy aggódunk a hírek miatt, ám sok ember számára ez a helyzet súlyosbítja egyébként is meglévő mentális egészségügyi problémáit. Így ebben az időszakban kiemelt figyelmet kell fordítanunk nem csupán a fizikai, hanem a mentális egészségünk védelmére is.

#16
2020-03-13 18:00:00

Nehéz eldönteni, hogy milyen intézkedéseket hozzunk a koronavírussal kapcsolatban. Várjunk több információra? Vagy tegyünk valamit már ma? De mégis mit? Tomas Pueyo írásának összefoglalója, mely már több nyelven is megjelent fordításban és közel 12 millió embert ért el 48 óra alatt.

#17
2020-03-09 12:00:00

Nemrégiben a New Work Kompetencia Fórumon jártunk, ahol dr. Bodó Péter a személyiségorientált vezetésről, és többek között egy igazán érdekes személyiségmodellről, a STRUCTOGRAM-ról tartott workshopot. Beszámolónk következik.

#18
2020-03-04 08:00:00

Rácz Anikóval, a Hannabi tulajdonosával beszélgettünk, aki annak a híve, hogy felelősségteljes munkavállalókkal vegye körül magát, akik aztán igen nagy szabadságot kaphatnak a kanapétervezéssel foglalkozó cégnél. Napi rugalmasan elosztható 4 óra munka teljes munkaidős fizetésért cserébe? Nem hangzik rosszul. 

#19
2020-02-17 08:00:00

Bemutatkoztak a 2019-es évben született legjobb HR megoldások a HRKOMM Award Best Practices fél napos esemény keretében, mely a KPMG-ben került megrendezésre. A 12 aranyérmes pályázat mindegyike aktuális, fontos témákra hívta fel a figyelmünket, s természetesen a középpontban a kreatív, frappáns megoldások álltak. Nézzük, mik voltak a konferencia legfontosabb tanulságai!

#20
2020-02-11 18:00:00

A világ kinyílt számunkra, s gyakorlatilag bármelyik nap repülőre pattanhatunk, hogy új életet kezdjünk, vagy szimplán csak azért, hogy egy kis időre kiszakadjunk megszokott környezetünkből. Mit tegyünk, ha hosszabb időre kiesünk a munkából egy-egy utazás miatt? Hogyan tegyük ezeket az élményeket versenyelőnnyé?

#21
2020-02-03 08:00:00

A munkavállalók 59%-a hónapról hónapra él, azaz nincs jelentős megtakarításuk. Márpedig a pénzügyi jóllét meghatározza elégedettségünket, elkötelezettségünket és mentális egészségünket is. Éppen ezért a munkáltatónak is felelőssége és feladata, hogy csökkentse a pénzügyi stresszt és biztosítsa a pénzügyi tudatosság kialakításához szükséges eszközöket szervezeti szinten is. A Salarify által szervezett „Employee wellbeing 2020-ban – elkerülhetetlen vagy csak buzzword” című meetupján – mely a CEU-n került megrendezésre - Radák Bence, a Salarify munkatársa többek között a pénzügyi tudatosság kialakításának fontosságáról, pénzügyi személyiségtípusokról és a pénzügyi stressz csökkentéséről beszélt.

#22
2020-01-31 18:00:00

Egy új szokás megszilárdításában a kutatások szerint kulcsfontosságú szerepe van az apró sikerek megünneplésének, hiszen így az agyunk pozitív érzelmekkel asszociálja az adott tevékenységet. Biztosan ismerjük a mondást: a sikerek elérésében nem maga az eredmény, hanem az út a legszebb. Jöjjön 8 kreatív tipp, amiknek a kipróbálásával megünnepelhetjük sikeres lépéseinket, apró győzelmeinket.

#23
2020-01-30 18:00:00

Mint tudjuk, a globális munkaerőpiac folyamatosan változik. A technológia továbbra is aktív alakítója a 21. századi munkahelynek: a McKinsey Global Institute tanulmánya szerint az automatizálás a világgazdaság 50%-át érinteni fogja. Ugyanakkor a digitalizációnak számos pozitív hatása is van: lehetővé vált például a távmunka, azaz, hogy az ember bárhonnan el tudja végezni a teendőit. Nézzük, mik ennek a típusú munkavégzésnek a legfőbb előnyei!

#24
2020-01-22 08:00:00

Mindannyian átmegyünk olykor nehéz időszakokon, s szeretnénk ezeket a lehető legjobban átvészelni, általuk megerősödni. Mi a titka a nehézségek leküzdésének? 

#25
2020-01-21 18:00:00

Valószínűleg a legtöbbünknek kellett már bemutatókat, prezentációkat készítenie és előadnia a munkahelyén. Ezeknek az előadásoknak számos célja van: segíti a szervezeten belüli információáramlást, az eredmények, mérföldkövek elérésének bemutatását és az év elején például az új célok kitűzését is. Nagyon sok esetben ezek a prezentációk azonban feszültséggel is társulnak, a munkavállalók többsége egyenesen stresszforrásként éli meg, ha mások előtt beszélnie kell. 

#26
2020-01-21 15:00:00

Ha valaki munkakeresésbe vágja a fejszéjét, akkor szüksége lesz egy rakat kitartásra, energiára és elkötelezettségre. A Randstad USA által készített felmérés szerint az álláskeresés átlagos időtartama 5 hónap, a résztvevők 82 %-a pedig az álláskeresést stresszes tapasztalatnak éli meg. Adunk néhány tippet, melyek segítik az egyes szakaszok túlélését.

#27
2020-01-16 18:00:00

Valószínűleg mindenki számára ismerős a probléma, mi szerint folyamatosan érkeznek be hozzánk munkavégzés során az e-mailek, amikkel kapcsolatban aztán számos helyen nem létezik még irányelv arra, hogy mennyi időt is kell vagy kellene eltölteni ezeknek az olvasásával és megválaszolásával, de főképp: mikor iktassuk be őket a munkaidőnkbe? Rendszeresen szakítsuk meg a munkavégzést, ha érkezik egy e-mail? Vagy inkább különítsünk el rá időt, amikor tömbösítve olvassuk át a leveleinket? 

#28
2020-01-16 15:00:00

Bill Gates nemrégiben középiskolásoknak tartott előadást, melyben beszélt a gondolkodásmódjáról, és arról, hogy hogyan lett sikeres. Íme három dolog, melyek Gates szerint alapvető fontosságúak a sikerek eléréséhez.

#29
2020-01-13 12:00:00

Ha megfigyeljük a magabiztos embereket, azt láthatjuk, hogy az élet számos területén sikerek övezik őket. Ha hiszünk magunkban, az másokat is arra ösztönöz, hogy higgyenek bennünk. De mégis hogyan érhetjük el azt, hogy megtanuljunk bízni magunkban?

#30
2020-01-10 18:00:00

A stressz nem csak negatív lehet. Megkülönböztetünk eustresszt és distresszt, azaz pozitív és negatív formáját a stressznek. A stressz az, ami kihozza belőlünk a legtöbbet – persze nem mindegy, hogy milyen arányban és milyen gyakran van jelen az életünkben. Hogyan formálhatjuk a negatív stresszt pozitívvá?

#31
2020-01-10 08:00:00

Rengeteg ember fogadja meg az új évre, hogy többet fog mozogni, egészségesebben fog élni stb. Ám ezt nem könnyíti meg, hogy a legtöbbünk a munkahelyén napi 8 órát ül. Hogyan tehetünk mégis azért, hogy az újévi fogadalmaink ne fulladjanak kudarcba már az első hetekben?

#32
2020-01-02 18:00:00

Hogyan definiálod a sikert? Mindannyian különbözőképpen éljük meg a jólétet, azonban van egy kulcsszó, mely segít jobbnak lenni bármilyen területen, ez pedig a tanulás. Éppen ezért a sikeres emberek – függetlenül attól, hogy mit szeretnének elérni – öt egyszerű szokást követnek mindennapjainkban. Nézzük, melyek ezek!

#33
2019-12-20 18:00:00

Folyamatosan próbálunk képben lenni az elvégzendő feladatainkkal, azonban mindannyiunkkal megesik, hogy elkalandozik a figyelmünk vagy elkezdünk multitaskingolni. 

#34
2019-12-16 15:00:00

A IV. Pozitív Pszichológiai Konferencián dr. Dúll Andrea környezetpszichológus előadásából kiderült, milyen szerepe van környezetünknek a mentális jóllétünk szempontjából. Hogyan hat kapcsolatainkra a fizikai környezetünk, és hogyan tükrözi környezetünk a kapcsolataink minőségét? Mit is jelent otthon érezni magunkat? 

#35
2019-12-12 18:00:00

Egy marylandi ingatlancég a karácsonyi bulin piros borítékokat osztott szét a munkavállalói között. A St. John Properties 198 dolgozója ekkor még nem sejthette, hogy átlagosan 50.000 dollárnyi (azaz 15 millió forint) bónusz lapul a borítékokban.

#36
2019-12-05 18:00:00

Bizarr tanácsnak hangzik? Gondolj csak bele: terjeszti a jó akaratot, időben elvégzi a munkáját és jó emberismerő...

#37
2019-12-04 08:00:00

Dr. Fügedi Gergely, a Fitpuli alapítója a Nagy Employer Branding Napon arról beszélt, hogy a munkavállalók egészségére való odafigyelés számos előnnyel bír a cég számára is, ezért ezt a vállalatoknak kötelességük támogatni. De milyen programot érdemes ahhoz választani, hogy azt valóban kihasználják a munkavállalók? 

#38
2019-12-03 18:00:00

Bernschütz Mária, a BME egyetemi adjunktusa és generációkutató a Nagy Employer Branding Napon elhangzott előadásában arról beszélt, hogy milyen is a Z generáció felfogása, hogyan érthetjük meg őket, és hogyan jöhetünk ki velük jól.

#39
2019-12-03 15:00:00

A hrpwr.hu és a Brandfizz közösen megszervezett konferenciája nagyon sok érdeklődőt vonzott. Ebből is érzékelhető, hogy a munkáltatói márkaépítés fontossága 2019-ben nem elhanyagolható, sőt, az igény egyre csak növekszik. A munkaerőhiány és a piaci változások életre hívták ezt az új irányt, és a konferencián számos meggyőző eredményről, sikeres kampányról kaphattunk beszámolót, mely úgy gondolom kellően inspiratív és motiváló volt mindenki számára. Nézzük a legfőbb tanulságokat!

#40
2019-12-03 12:00:00

Dr. Szilágyi Judit, a Come & Grow ügyvezetője a Nagy Employer Branding Napon arról beszélt, hogy a trendi szlogenek olykor csalókák, és ne akarjunk elhitetni olyat a cégünkről, ami nem fedi a valóságot. Szó esett arról is, hogy milyen kultúrát érdemes zászlóra tűzni ahhoz, hogy biztos alapokra építkezhessünk.

#41
2019-11-12 12:00:00

Pósfai Gábor, a Decathlon Ausztria vezetője beszélt a IV. Pozitív Pszichológiai Konferencián arról, hogy mi a titkuk, amiért az emberek szeretnek a cégnél dolgozni. 

#42
2019-11-08 18:00:00

A Hrpwr.hu és az Üzlet és Pszichológia által megrendezésre került Matchmaking: Toborzás-Kiválasztás konferencia számos érdeklődőt vonzott, sokan voltak kíváncsiak a legnépszerűbb toborzási trendekre, tippekre. Összegyűjtöttük a konferencia legfontosabb tanulságait. 

#43
2019-11-07 18:00:00

A Hrpwr.hu és az Üzlet és Pszichológia által megrendezésre került Matchmaking Toborzás-Kiválasztás konferencián Földi Miklós reklámpszichológus arról beszélt, hogyan írhatunk igazán ütős álláshirdetést. 

#44
2019-11-07 15:00:00

A kiválasztás és az interjúztatás során számos pszichológiai torzítás szerepet játszik. Az érzékszerveink, intuíciónk folyamatosan közvetítenek információkat számunkra, ám ezek gyakran nem objektív meglátásokhoz vezetnek. Nézzük, mik a legfőbb torzítások és hogyan tudunk ellenük védekezni! Tudósítás a Hrpwr.hu és az Üzlet és Pszichológia által szervezett Matchmaking Toborzás-Kiválasztás konferenciáról, Dénes Eszter klinikai szakpszichológus előadásáról.

#45
2019-10-28 08:00:00

Alapvetően számítógép előtt dolgozóknak minden órában legalább 5 percre fel kellene állni az asztal mellől, hiszen az ülőmunkának és a szemizmok folyamatos feszítésének számos negatív következménye van. Most Emma emlékeztet minket arra, hogy hogyan is fogunk kinézni 20 év múlva, ha napunk nagy részét a monitor előtt roskadva töltjük.

#46
2019-10-18 18:00:00

Az automatizálás elterjedése már számos ember életére nagy hatást gyakorolt, de ez ezután sem lesz másképp. Egy idei felmérésben például a Nemzeti Statisztikai Hivatal Nagy-Britanniában 1,5 millió olyan munkavállalót talált, akik az automatizálás miatt a közeljövőben elveszíthetik a munkájukat. Egy másik publikációban pedig azt emelték ki, hogy az automatizálás megnöveli a kockázatát a munkahelyi bizonytalanság érzésének, illetve a későbbi fizikai és mentális problémáknak. 

#47
2019-10-17 18:00:00

Egy Sheldon Yellon nevű cégvezető a vállalat minden tagja számára, mintegy 9200 embernek írt évente kézzel születésnapi kártyákat. Az eredmény pedig meglepő lett.

#48
2019-10-15 18:00:00

„Már megint egy meeting... Nem végezhetem inkább a munkám?” 

Ismerősen hangzanak ezek a mondatok? Kutatások szerint cégek százmillió dollárokat pazarolnak el azzal, hogy rosszul szervezik a meetingeket és ezáltal csökken a dolgozók hatékonysága.

#49
2019-10-03 15:00:00

Csikós-Nagy Katalin, a HR-Evolution Kft. szakértője a Kékgalléros HR kihívások 3.0 konferencián kiemelte előadásában, hogy amíg az alapszükségletek nincsenek kielégítve egy szervezetben, addig nem érdemes „csillivilli programokat” szervezni, hiszen a dolgozók nem fogják értékelni őket.

#50
2019-09-30 18:00:00

... hangzott el az idei Kékgalléros HR kihívások 3.0 konferencián több előadó szájából is. De milyen megoldások vannak a hatékony kommunikációra és közösségépítésre? Kiemeljük a legjobban működő és legegyedibb megoldásokat, melyek a konferencián szóba kerültek.

#51
2019-09-30 15:00:00

Idén is nagyon sok érdeklődőt vonzott a HRPWR.hu és az Üzlet és Pszichológia által szervezett, a kékgalléros munkaerőt érintő tematikus HR konferencia. Ez rávilágít arra, hogy egyre égetőbb kérdést jelent hazánkban a fizikai munkaerő motiválása, megszerzése és megtartása. Cikkünkben kiemeljük a konferencia legnagyobb tanulságait.

#52
2019-09-24 08:00:00

Míg a húszas éveinket főként az határozza meg karrier terén, hogy keressük önmagunkat és a számunkra ideális környezetet és munkakört, addig a harmincas éveinkben már sokkal inkább a stabilitás dominál. Van néhány olyan szokás és kompetencia, melyet érdemes elsajátítani, mire átlépjük a harmadik X-et, hogy biztos alapokra tudjunk építkezni.

#53
2019-09-23 08:00:00

Megint elsiklottál egy határidő felett? Azt sem tudod minek kezdj neki? Úgy érzed sosem elegendő a napod ahhoz, hogy minden feladatot elvégezz? Nyugi, nem vagy ezzel a problémával egyedül. Én is átéltem a fenti helyzeteket, ám megismertem egy módszert, ami a mai napig segít, hogy produktívabb, hatékonyabb és elégedettebb legyek.

#54
2019-09-20 08:00:00

Az ötnapos munkahét több mint egy évszázada az üzleti világ pillére. Azonban napjainkban a technológia gyors változása számos lehetőséget és változást von maga után. A modern munkaerő sokkal rugalmasabb megközelítést kíván, mint korábban. Adott a kérdés: mi lenne, ha a konvencionális munkahetet is újragondolnánk? Növelhető lenne-e a produktivitás rövidebb munkahét bevezetésével?

#55
2019-09-19 18:00:00

A hatásos történetmesélés érzelmeket vált ki közönségből, emellett képes motiválni, inspirálni és akár elkötelezni is. Az üzleti életben számos területen hasznát vesszük egy ütős sztorinak, gondoljunk csak egy marketingstratégiára, employer brandingre, tárgyalásokra... Cikkünkben a Pixar tippjeiből szemezgetünk: hogyan tehetjük saját történeteinket igazán ütőssé és emlékezetessé?

#56
2019-09-17 08:00:00

Életünk körülbelül egyharmadát a munkahelyünkön töltjük, így nem véletlen, hogy az emberek többségének fontos, hogy milyen közösségben töltik a mindennapjaikat. Talán nem is kell mondani, hogy a munkahelyen szerzett barátságok feldobhatják a legszürkébb napjainkat is, emellett pedig produktívabbá is tesznek minket!

#57
2019-09-16 18:00:00

Rengeteg időt eltöltünk egy projekt során a részletek kidolgozásával, a tervezéssel, majd tűkön ülve várjuk, hogy a terv működésbe lépjen... Ám a várva várt siker elmarad. Mi lehet az oka?

#58
2019-09-13 08:00:00

Saját magunk főnökének lenni sokszor bizony nem egyszerű feladat. Szükségünk van egy adag rugalmasságra, hatékony időmenedzsmentre, önfegyelemre és még jó néhány kompetenciára. Cikkünkben olyan tippeket gyűjtöttünk össze, melyek segítenek megbirkózni a szabadúszó lét kihívásaival. 

#59
2019-09-10 12:45:00

A megfelelően időzített és hasznos visszajelzés nagyban hozzájárul a cégek sikeres működéséhez és a munkavállalók elégedettségének növeléséhez. Pszichológiai kutatások is megerősítik, hogy a munkaerő megtartásban kiemelkedő szerepe van a rendszeres visszajelzéseknek, hiszen a munkavállaló ezáltal érezheti, hogy értékelik a munkáját. Cikkünkben olyan technikákat sorakoztatunk fel, melyek segíthetnek konstruktív visszajelzést adni.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés