hirdetés
hirdetés
hirdetés

az Ipsos Customer Experience osztályának kutatója, az EMagnet (Employee Magnet) adatalapú HR támogató csomag termékfejlesztő csapatának tagja Dr. Geszler Nikolett cikkei

#1
2019-10-09 08:00:00

A rugalmas munkavégzés a támogató szervezeti kultúra indikátora – na de ki részesüljön belőle? Erre a kérdésre ugyanis korántsem adható egyértelmű válasz. Dr. Geszler Nikolett, az Ipsos szakértőjének cikksorozata a munkahelyi rugalmasság pozitív és negatív hatásaival foglalkozik. A korábbi részeket itt és itt közültük.

#2
2019-06-11 15:00:00

Mindannyiunkat foglalkoztató téma a munkavállalói elköteleződés receptje. A home office, távmunka, rugalmas munkaidő az utóbbi időben kulcsszavaknak számítanak a kérdésben – de a dolog azért korántsem ennyire egyszerű. Az Ipsos szakértője, dr. Geszler Nikolett egy cikksorozat keretében foglalkozik a munkahelyi rugalmasság pozitív és negatív hatásaival. Ezúttal azt tárgyalja, vajon tényleg kizárólag maguk a munkavállalók-e saját munka-magánélet egyensúlyuk kovácsai; mi motiválja őket abban, hogy még több munkára használják fel a rugalmasságot; és hogy hol húzódik a felelőssége mindebben az ügynevezett mohó szervezeteknek. A cikksorozat korábbi részét itt olvashatjátok.

#3
2019-05-23 15:00:00

Home office, távmunka, rugalmas munkaidő… a munkavállalói elégedettség növelésének jól ismert szervezeti eszközei. De vajon tényleg ennyire egyszerű és univerzális a munkavállalói elköteleződés receptje? És miből ered, hogy egyesek autonómiaként élik meg a rugalmasságot, míg mások a munkavállalók kizsákmányolásának eszközeként tekintenek rá? Dr. Geszler Nikolett, az Ipsos szakértője a munkahelyi rugalmasság pozitív és negatív hatásait tekinti át.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

hirdetés