hirdetés
hirdetés
hirdetés

business coach, reporting manager Kaslik Ildikó cikkei

#1
2020-01-06 12:00:00

"Oké. Szóval december 26-án, ama csodás, két héttel ezelőtti csütörtöki napos tavaszi napon, épp a céges telefont matattam, amikor egy hirtelen ötlettől vezérelve... Kikapcsoltam az értesítéseket. #mindblown" A Hello Karrierista Blog szerzőjének beszámolója következik a kíséret első hetének alakulásáról.

#2
2020-01-02 12:00:00

Mi kellene ahhoz, hogy ha egy év múlva leülsz (ugyanott? Vagy máshol? Ugyanilyen mindsettel? Vagy teljesen máshogy? Ezen a munkahelyen? Vagy máshol?), azt mondhasd magadnak, a SAJÁT definíciód és a SAJÁT elvárásaidnak megfelelően, hogy ez a 2020... ez egy sikeres év volt?!  A Hello Karrierista Blog tippjei következnek. 

#3
2019-08-16 12:00:00

Sose felejtem el, néhány éve éppen az irodában ültem a fél liter kávémmal és a heti kapacitás tervezőt (amiben vezetnünk kellett, hogy ki mikor van szabin/bent, melyik projekten dolgozik, zárás van stb) nézegettem, amikor az egyik beosztottam telefonált, hogy sajnos lebetegedett, a héten már biztosan nem jön. Na én ezt, lévén, a tracker úgyis meg volt nyitva előttem, be is írtam gyors', hogy XY a héten sick leave-en van és garantálom, hogy 6 másodperc után SEMMIRE nem emlékeztem a sztoriból.

#4
2019-08-02 18:00:00

Határidők, visszadobott expense reportok, közelgő éves értékelés, lefagyott excel, kiürült kávéautomata, felesleges meetingek, rosszindulatú pletykák, el nem nyert új pozik, elviselhetetlen kollégák, egészségtelen munkahelyi kultúra.

#5
2019-02-28 08:00:00

Picit karcosabb téma, mégpedig arról, ami a karrierünk röpke negyven éve alatt mindenkit érint, beszélni róla meg mégsem merünk. Na, de majd most. Kaslik Ildikó írása.

#6
2019-01-31 12:00:00

Végre mindjárt február, az év leghosszabb és legdepressziósabb egybefüggő hétfője, azaz a január mindjárt tovaszáll, hosszabbodnak a nappalok és ma kispéntek van, ez minden karrierista egyik kedvenc napja a héten, *kunc*. Itt a ragyogó alkalom egy kis karrier detoxra!

#7
2018-08-28 19:00:00

Nemrég megírtuk, mi az a 9 dolog, amivel a kollégáid idegeire mehetsz anélkül, hogy észrevennéd. De mi van akkor, ha téged akaszt ki egy munkatárs a hasonló viselkedésével? Íme a Hello, Karrierista! Blog 4 biztosan működő módszere a bosszantó kolléga kezelésére (és saját magunk lenyugtatására).

#8
2018-08-14 15:00:00

Mindenki élete tele van döntéshelyzetekkel: kicsikkel és nagyokkal, fontosakkal és egészen jelentéktelenekkel. De mi történik akkor, ha döntéshelyzetben lebénulunk, amint az sokakkal meg is történik? Vezetőként különösen kellemetlen és káros az, ha a FOBO (fear of better option - félelem egy jobb lehetőség létezésétől) jelenség csapdájába esünk. Az alábbiakban a Hello Karrierista Blog tippjeit osztjuk meg arra vonatkozóan, hogyan lehet legyőzni a döntési paralízist.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

hirdetés