hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ghyczy András cikkei

#1
2018-05-11 12:20:00

A chatbotok nemes egyszerűséggel forradalmasították az ügyfélszolgálatot az elmúlt évek során. Azonnali és személyre szabott válaszok, amelyek nem csupán segítséget nyújtanak a vásárlói kérdésekben, de komoly összeget is megspórolnak a vállalatoknak. Joggal merül fel tehát a kérdés, vajon övék a jövő? Amennyiben igen, úgy miként változtathatják meg a HR világát? Ezekre a dilemmákra kerestük a választ.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

hirdetés