hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sárosi Kinga cikkei

#1
2018-04-12 08:00:00

Miért fontos a belső kommunikáció egy vállalat életében? Hogyan motiválhatjuk a munkavállalókat, és miért kell nagyobb hangsúlyt fektetni nemcsak a toborzási folyamatokra de a megtartásra is? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a válaszokat Kászonyi Péter, a Celltrion Healthcare Hungary Kft. HR managerével.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés