hirdetés
hirdetés
hirdetés

EMPX Solutions Ríz Ádám cikkei

#1
2018-10-28 08:00:00

Korábbi cikkeinkben a munkavállalói élményt befolyásoló három dimenzió közül kettőt mutattunk be, az elvárások összehangoltságát és az ún. három megállapodást. Jelen írás a harmadik dimenzióval foglalkozik, ami nem más, mint a bizalom és az azt próbára tevő pillanatok témaköre.

#2
2018-10-04 15:00:00

Előző cikkünkben a munkavállalói élményt (EMPX) formáló három fő dimenzió közül az elsővel, az elvárások összehangoltságával foglalkoztunk. Jelen írásunkban a triád következő tagját, vagyis a három megállapodást mutatjuk be.

#3
2018-07-31 15:00:00

A kiemelkedő munkavállalói élmény (EMPX) három kulcstényezőn áll vagy bukik, amelyek mindegyike az egyéni tapasztalatokon, elvárásokon és benyomásokon/észleléseken alapul. Ezek megléte esetén a munkavállaló elköteleződése biztosított.

#4
2018-03-13 08:00:00

Úgy tűnik, hogy a korábban jellemző, pusztán a munkavállalói elkötelezettségre és a szervezeti kultúrára fókuszáló szervezeti megközelítés lassan a múlté: a jelen munkavállalói egyre inkább lebilincselő munkaélményre vágynak. A munkaadóknak egyre találékonyabbá kell válniuk, ha a tehetséges munkaerőt szeretnék magukhoz vonzani, valamint megtartani.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés