hirdetés
hirdetés
hirdetés

vezetői coach, szervezetfejlesztő Szabados Andrea cikkei

#1
2018-10-10 15:00:00

Hogyan érhetjük el, hogy a környezetünk odafigyeljen arra, amit mondunk? Mi a kulcs ahhoz, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek a beszélgetéseink után? Julian Treasure hangkutató hét olyan gyakran előforduló szokást gyűjtött össze, amelyek aláássák mondanivalónk hatását.

#2
2018-02-26 18:00:00

Kérdésekkel többet segíthetünk az elakadt helyzetben levő beszélgetőpartnerünknek, mint a tutimegmondással. Bár külső szemlélőként könnyebbnek tűnhet az észt osztani, mindannyian tudjuk saját elakadásainkból, hogy célravezetőbb a megoldás megtalálásában, ha egy jó kérdés hatására új szempontból gondoljuk át a korábban kibogozhatatlannak látszó helyzetet.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés