hirdetés
hirdetés
hirdetés

hrpwr.hu Kiss Klára cikkei

#1
2018-02-23 12:00:00

A cégeken belül rendszerint különálló egységek foglalkoznak a márka kialakításával, csakhogy ez fragmentáltságot eredményezhet az egységes brandstratégia helyett. A megoldást a Candidate Experience jelentheti.

#2
2018-02-15 08:00:00

Írtunk már korábban arról a sokakat érintő jelenségről, hogy mennyi felesleges idő megy el a rosszul szervezett meetingekre. Íme egy megoldási javaslat.

#3
2018-02-12 15:00:00

Kihívások és a változásokra adott válaszok vezetői és HR oldalon. Vezetői elvárások a HR-rel szemben.

#4
2018-02-12 12:00:00

Néhány tanács, hogy megszűntessük a munkahelyi diszkriminációt, növelve a kooperációt és a csoportteljesítményt.

#5
2018-02-09 19:00:00

A Richter Gedeon Nyrt. PR és Kormányzati Kapcsolatok vezetője, Beke Zsuzsa az ICF HR Brand(em) konferencián arról beszélt, hogy milyen szempontokat tartanak szem előtt az utódlás során. 

#6
2018-02-08 08:00:00

Nem vagy egyedül, ha pontosan nem tudod, hogyan is működik a blockchain. Cikkünk segítségével képbe kerülhetsz. 

#7
2018-02-07 15:30:00

Gyakran   tapasztaljuk,   hogy   a   mailboxunk   mágnesként   vonzza   az   értelmetlen   meeting meghívókat. A kérdés csak az, hogy hogyan tudjuk kivédeni a számunkra haszontalan invitációt és nemet mondani az időpazarlásra.

#8
2018-02-05 08:00:00

Ahhoz, hogy egy munkahelyre tálenteket integráljunk, először szervezetünk alkalmasságát kell megvizsgálnunk. A HR feladata nem a felvételkor kezdődik, hanem a „bölcső előkészítésekor” – hangzott el az ICF BRAND(em) konferencia tematikus kerekasztal beszélgetésén. 

#9
2018-02-02 13:00:00

Amikor az irodában a csocsóasztalhoz sietve megbotlunk a vezetékes telefon zsinórjában, felmerülhet bennünk a gondolat, hogy egy párhuzamos valóságban élünk.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! A verseny shortlistesei és nyertesei pontszerzők a Kreatív PR Toplistán! Nevezési határidő: 2018.04.06.

hirdetés