hirdetés
hirdetés
hirdetés

tréner, tanácsadó, szakpszichológus Limpár Imre cikkei

#1
2019-09-13 18:00:00

„Telnek-múlnak a napok, hetek, sőt az évek. Egyszer csak arra eszmélek, hogy az életem valahol nagyon máshol tart, mint azt korábban elképzeltem/ahol lennem kellene/amit várnak tőlem, netán amit épp megálmodtam évtizedekkel ezelőtt. Hol szúrtam el? Én hibáztam? Más sodort bajba? Ki tehet róla, hogy ide jutottam? Vagy nem is jutottam sehova?” 

#2
2019-03-20 15:00:00

Kezdjük Carl Gustav Junggal: „Nem az vagyok, ami történt velem. Az vagyok, amit döntöttem, hogy legyek.” Ennyi a nagy titok, azonban a hétköznapok nyelvére lefordítani már nem ilyen könnyű. Mit is jelent ennek az állításnak a veleje egy egyszerű hétfő este vagy egy mezei kedd reggelén?

#3
2018-08-24 08:00:00

Már a XX. század vége sejtette velünk, de a XXI. század aztán teljes mértékben beigazolta, hogy a hajszoltság rabigájában sínylődünk. Egyszerűen nincs idő. Hiába a rengeteg önsegítő könyv, a számos kiváló képzés – divatosan csak workshop –, valami kicsúszott a kezünkből: a hit, hogy érdemben hathatunk a saját életünkre. Helyette ugyanis minden csak történik, s már nem alakítói, hanem passzív elszenvedői lettünk ennek az eszeveszett hajszoltságnak.

#4
2017-11-07 10:04:00

Érdekes kódszó: hffp. Mit is jelent? Keletkezéstörténete módfelett profán. Bármilyen időgazdálkodási elv bevezetésénél fontos a megjegyezhetőség. Ekképp legközelebb, amikor a böngészőben a „www” előtt a „http”-t látod, azonnal bevillanhat ez a különös rövidítés is: amely arra hivatott, hogy egy mezei hétfőn vagy egy normál kedden életünket a saját kezünkbe vegyük, és viszonyítani tudjunk, mit, hol, hogyan és miért kellene tenni vagy épp egyáltalán nem tenni.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés