hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sági György, Bondweaver cikkei

#1
2018-01-24 15:20:00

Úgy érezzük, elérkezett a HR szakma megújításának ideje. A big data és data analysis egyre nagyobb szerepet játszik az üzleti szféra minden területén, amibe természetesen a HR is beletartozik.

#2
2017-12-19 15:05:00

Előfordult már, hogy te vagy a munkatársad úgy érezte, nem bírja tovább a jelenlegi munkáját?

#3
2017-12-07 16:16:00

Ebből a cikkből betekintést kapunk, hogyan alkalmazhat humán analitikát a HR munkaerő keresési és megtartási folyamatokban. A cikk rámutat arra, hogy az eddig vallott nézetek az analitikai elemzések hatására tévesnek bizonyulnak, így célszerű néhány dolgot újragondolni. Ezeket a cikk szerzője 3 pontban foglalta össze.

#4
2017-11-27 08:00:00

Az 1920-as években a Chicago melletti Western Electric Company dolgozói motiváltabbnak és produktívabbnak tűntek sokkal inkább a szociális körülmények miatt, mintsem az anyagi juttatások vagy a jó munkakörülmények miatt. 

#5
2017-11-17 17:31:00

Azok az állatok, akik nagyobb agymérettel rendelkeznek jobban képesek visszaemlékezni, ezért több állattársukkal tudnak kapcsolatot tartani.
Hogy alakul ez az embereknél?

#6
2017-10-26 06:00:00

2009 elején a Google szakemberei kezdeményeztek egy tervet, mely a Project Oxygen néven futott.

#7
2017-10-16 13:14:00

Mindannyian kapcsolatokban élünk és dolgozunk. Az informális kapcsolati hálózatot gyakran figyelmen kívül hagyják, pedig ebben rejlik igazán a hatékony szervezetek kulcsa.

#8
2017-10-09 07:00:00

Manapság az élet szinte minden területén csapatokban dolgozunk, illetve döntéseket is legtöbb esetben kollektíve hozunk. Azonban mitől lesz egy csapat sikeresebb?
Kutatások igazolják, hogy a csapat nem az egyéni emberek képességeitől függ, hanem egyéb tényezőktől.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés