hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy-Józsa Dorottya cikkei

#1
2019-06-05 15:00:00

Elmélkedtünk már róla, hogy mennyire hiábavaló a régi vezetési alapelveket előhúzni a tarsolyból, amikor szabadúszók vezetéséről beszélgetünk. De nem lettünk előrébb a témával, maximum annyiban, hogy meglapogattuk a saját vállunkat. Nagy-Józsa Dorottya, az Y2Y Coaching Blog szerzőjének megfontolandó gondolatai következnek.

#2
2019-04-12 18:00:00

Van két "kedvenc" HR policym, amit ha sikerülne egy életre elfelejteni, már kevesebb emberfelvétellel kapcsolatos sírást és kevesebb ablakon kidobott milliót könyvelhetnének el a cégek. Az egyik volt a "ha egyszer felmondott, ide többet nem jön.",a másik pedig a "ha így viselkedik, nem is akar igazán nálunk dolgozni". A Y2Y blog szerzőjének írása.

#3
2019-04-08 08:00:00

Ha beütjük a Google-be, hogy "visszajelzés", vagy "hogyan adjunk visszajelzést" döbbenetes mennyiségű találatot fogunk eredményül kapni. De az elvetemült bloggereket leszámítva miért és ki keres erre annyiszor, hogy 100.000+ magyar nyelvű ötletet találjunk? Miért tartanak erre 1-2 napos nyílt tréningeket, hogy megtanítsanak embereket visszajelezni? Mi ebben a misztérium? A Y2Y blog szerzőjének cikke.

#4
2019-04-04 15:00:00

A brutális fluktuáció mellett nem meglepő, hogy a beillesztési folyamat - alias onboarding -, a régi "tartsunk egy munkavédelmi oktatást, aztán menjen a dolgára"-mentalitás helyett egyre inkább business critical issue lett/lesz a cégeknél. A Y2Y blog  szerzőjének gondolatai az onboardingról.

#5
2019-01-17 15:00:00

Mi vagyunk az egyik szószólója annak, hogy a fizetésen kívül ezer más és más eszköz van, amivel életben - és jóllétben - tudod tartani a munkavállalódat. Azonban azt, hogy a pénz nem elégséges, de szükséges feltétele annak, hogy embert találj a piacon, talán nem tőlem hallod először.

#6
2018-11-23 08:00:00

Attól, hogy beleteszek egy fát a címbe, még nem lesz populárisabb a téma, ezt jól tudom. Mégse tudok jobbat, de majd a cikk végén visszaolvasom és megmondom változtattam-e a leaden. (Nem.)

#7
2018-09-20 18:00:00

A Forest: Stay focused nevezetű mobilapp nem szponzorál minket, és ezt a posztot sem, ettől viszont még zseniális cucc. De mire is jó? Arra, hogy a magunkfajta, ezerfele szakadt Y/Z/whatever generációs munkavállaló egy irányba tudjon koncentrálni.

#8
2018-08-06 15:00:00

Szülésig még biztos maradok. Ez az a mondat, amit a legtöbbször hallasz, ha 30-as nővel beszélgetsz arról, mit tervez a következő öt-tíz évben a karrierjében. És ez az a mondat, aminél szomorúbbat valószínűleg se munkáltatóként, se munkavállalóként nem fogsz se hallani, se mondani.

#9
2018-06-15 18:00:00

Dolgozók jönnek és mennek cégen belül, mint a hangyák. A betanítás költségeit csökkentendő, egyre letisztultabb és sztenderdizáltabb folyamatok mentén képezzük ki őket. De mi van, ha pont emiatt hagynak minket faképnél?

#10
2018-05-30 08:00:00

Vezetői tréningek igénylésekor sokszor szembejön az a tévhit, miszerint ha a leendő Steve Jobsunk végigmegy az összes létező modulon, amit összerakunk neki, akkor ő bizony egyszercsak kész lesz. Ő lesz a jó vezető. Van egy rossz hírünk. Sosem leszel jó vezető. Így végleg, biztos nem. 

#11
2018-02-23 08:00:00

A flow-élmények teszik olyanná az életünket, amilyenről álmodunk. De vajon ki a felelős azért, ha nem találjuk meg a munkánkban a flow-t? 

#12
2018-01-10 08:00:00

Nagy-Józsa Dorottya Y generációs coach, az Y2Ycoaching blog szerzője első kézből számol be arról, hogy mi kell ennek a generációnak. Mindezt meglehetősen pontosan teszi. 

#13
2017-10-16 05:00:00

Kaptunk DISC-et, ami alapján megtudtuk, hogy milyen személyiségek vagyunk, mennyire vagyunk kékek, pirosak, zöldek, sárgák. Kaptunk sok mást is, de nem feltétlen azért, amiért gondoljuk.

#14
2017-09-21 06:00:00

Indul a konferenciaszezon, és a programokból jól látszik, hogy az idei slágertéma még mindig az employer branding. Ennek ellenére sokan még mindig nem tudják, hogy mit kezdenek ezzel. Tehát mi is ez a munkáltatói márka és miért kell ezt építeni?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés