hirdetés
hirdetés

Nagy-Józsa Dorottya cikkei

#1
2020-10-15 18:00:00

Megkérlek, vegyél elő egy papírt (fogadjunk, kockás!), és írd fel az első oszlopba 5 barátodat és alá 5 családtagodat. Majd a 2. oszlopba írogasd melléjük, hogy HOL dolgoznak. Most pedig fogj egy 3. oszlopot és irogasd végig szépen azt is, MIT dolgoznak. Khmm. Ugye? Kellemetlen. Nagy-Józsa Dorottya írása az Y2Y blogján.

#2
2020-10-05 08:00:00

Az utolsó forintjaidat se az ablakon dobd ki!

Igazából itt vége is lehetne a blogbejegyzésnek. Vagy ahogy a kisebbik lányom szokta mondani, stip-stop-ránstop-punktum-és-uff. Na de azért csak leírom már, ha nekikezdtem. Nagy-Józsa Dorottya írása az Y2Y blogján.

#3
2020-09-29 12:00:00

A COVID kapcsán, különböző szervezetek vezetőiként olyan döntésekbe kényszerültünk, amelyekbe soha senki korábban. Nincs precedens, nem tudjuk mi jó, mi rossz. Még annyira sem, mint korábban. Nagy-Józsa Dorottya írása az Y2Y blogján.

#4
2020-09-21 12:00:00

1990 táján Krakkóban ültünk a családdal egy pizzériában. Elhiszem, hogy akkor születtél, ne ragadj le a kellemetlen részleteknél, légyszíves :) Nagy-Józsa Dorottya írása eredetileg az Y2Y blogon jelent meg.

#5
2020-09-04 08:00:00

A világ minden hülyeségét kitalálták már azért, hogy a dolgozókat elégedetté tegyék, hisz mindenki tudja, hogy a legrosszabb, ami bekövetkezhet egy szervezet életében, az a fluktuációs spirál. Egy elégedetlenből kettő lesz, kettőből három, aztán befut az első felmondólevél, az rántja is magával a következőt, és már itt is a baj. Méregdrága betanítások, csupa ár/érték arányban katasztrofális junior mindenütt. Ennél rosszabb nincs. Nagy-Józsa Dorottya az Y2Y blogján megjelent írása.

#6
2020-06-04 12:00:00

Ahogy szépen lassan haladnak vissza a cégek az irodákba, egyre több és több helyről bukkan fel az indokolatlan öröm a felsővezetés részéről. 

#7
2020-04-09 12:00:00

Nem home office-ban vagyunk. De nem ám. Hát akkor hol az ördögben lennénk? Karanténban. A home office kifejezés definíció szerint azt jelenti, hogy a munkavállaló dönthet úgy, hogy otthonról dolgozik. Nem egy bonyolult definíció. Nagy-Józsa Dorottya az Y2Y blogján megjelent írása.

#8
2020-03-27 10:30:00

A technológia lehetővé tette már jó ideje, de a bizalom hiányzott hozzá, hogy meglépjük. Nagy-Józsa Dorottya az Y2Y blogján megjelent írása.

#9
2020-03-19 14:00:00

Tippek vezetőknek, hogy gördülékenyen folyjon a munka home officeban is. Az y2y blogján megjelent infografika.

#10
2019-10-14 18:00:00

Van egy olyan divat a startupok körében, hogy hagyják magukat nőni. Van aki tudat alatt, van aki tudatosan, de sokan választják az organikus szervezeti fejlődést a cégüknek. Nagy-Józsa Dorottya, az Y2Y Coaching blog szerzőjének cikke.

#11
2019-06-05 15:00:00

Elmélkedtünk már róla, hogy mennyire hiábavaló a régi vezetési alapelveket előhúzni a tarsolyból, amikor szabadúszók vezetéséről beszélgetünk. De nem lettünk előrébb a témával, maximum annyiban, hogy meglapogattuk a saját vállunkat. Nagy-Józsa Dorottya, az Y2Y Coaching Blog szerzőjének megfontolandó gondolatai következnek.

#12
2019-04-12 18:00:00

Van két "kedvenc" HR policym, amit ha sikerülne egy életre elfelejteni, már kevesebb emberfelvétellel kapcsolatos sírást és kevesebb ablakon kidobott milliót könyvelhetnének el a cégek. Az egyik volt a "ha egyszer felmondott, ide többet nem jön.",a másik pedig a "ha így viselkedik, nem is akar igazán nálunk dolgozni". A Y2Y blog szerzőjének írása.

#13
2019-04-08 08:00:00

Ha beütjük a Google-be, hogy "visszajelzés", vagy "hogyan adjunk visszajelzést" döbbenetes mennyiségű találatot fogunk eredményül kapni. De az elvetemült bloggereket leszámítva miért és ki keres erre annyiszor, hogy 100.000+ magyar nyelvű ötletet találjunk? Miért tartanak erre 1-2 napos nyílt tréningeket, hogy megtanítsanak embereket visszajelezni? Mi ebben a misztérium? A Y2Y blog szerzőjének cikke.

#14
2019-04-04 15:00:00

A brutális fluktuáció mellett nem meglepő, hogy a beillesztési folyamat - alias onboarding -, a régi "tartsunk egy munkavédelmi oktatást, aztán menjen a dolgára"-mentalitás helyett egyre inkább business critical issue lett/lesz a cégeknél. A Y2Y blog  szerzőjének gondolatai az onboardingról.

#15
2019-01-17 15:00:00

Mi vagyunk az egyik szószólója annak, hogy a fizetésen kívül ezer más és más eszköz van, amivel életben - és jóllétben - tudod tartani a munkavállalódat. Azonban azt, hogy a pénz nem elégséges, de szükséges feltétele annak, hogy embert találj a piacon, talán nem tőlem hallod először.

#16
2018-11-23 08:00:00

Attól, hogy beleteszek egy fát a címbe, még nem lesz populárisabb a téma, ezt jól tudom. Mégse tudok jobbat, de majd a cikk végén visszaolvasom és megmondom változtattam-e a leaden. (Nem.)

#17
2018-09-20 18:00:00

A Forest: Stay focused nevezetű mobilapp nem szponzorál minket, és ezt a posztot sem, ettől viszont még zseniális cucc. De mire is jó? Arra, hogy a magunkfajta, ezerfele szakadt Y/Z/whatever generációs munkavállaló egy irányba tudjon koncentrálni.

#18
2018-08-06 15:00:00

Szülésig még biztos maradok. Ez az a mondat, amit a legtöbbször hallasz, ha 30-as nővel beszélgetsz arról, mit tervez a következő öt-tíz évben a karrierjében. És ez az a mondat, aminél szomorúbbat valószínűleg se munkáltatóként, se munkavállalóként nem fogsz se hallani, se mondani.

#19
2018-06-15 18:00:00

Dolgozók jönnek és mennek cégen belül, mint a hangyák. A betanítás költségeit csökkentendő, egyre letisztultabb és sztenderdizáltabb folyamatok mentén képezzük ki őket. De mi van, ha pont emiatt hagynak minket faképnél?

#20
2018-05-30 08:00:00

Vezetői tréningek igénylésekor sokszor szembejön az a tévhit, miszerint ha a leendő Steve Jobsunk végigmegy az összes létező modulon, amit összerakunk neki, akkor ő bizony egyszercsak kész lesz. Ő lesz a jó vezető. Van egy rossz hírünk. Sosem leszel jó vezető. Így végleg, biztos nem. 

#21
2018-02-23 08:00:00

A flow-élmények teszik olyanná az életünket, amilyenről álmodunk. De vajon ki a felelős azért, ha nem találjuk meg a munkánkban a flow-t? 

#22
2018-01-10 08:00:00

Nagy-Józsa Dorottya Y generációs coach, az Y2Ycoaching blog szerzője első kézből számol be arról, hogy mi kell ennek a generációnak. Mindezt meglehetősen pontosan teszi. 

#23
2017-10-16 05:00:00

Kaptunk DISC-et, ami alapján megtudtuk, hogy milyen személyiségek vagyunk, mennyire vagyunk kékek, pirosak, zöldek, sárgák. Kaptunk sok mást is, de nem feltétlen azért, amiért gondoljuk.

#24
2017-09-21 06:00:00

Indul a konferenciaszezon, és a programokból jól látszik, hogy az idei slágertéma még mindig az employer branding. Ennek ellenére sokan még mindig nem tudják, hogy mit kezdenek ezzel. Tehát mi is ez a munkáltatói márka és miért kell ezt építeni?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés