hirdetés
hirdetés
hirdetés

mindfulness oktató, alvástréner, TEDx előadó Horváth Ágnes cikkei

#1
2019-05-14 15:00:00

Gondoltátok volna, hogy a mindfulness alapú stresszkezelést a NASA-nál is oktatják? Csak az ő oktatásuk, szemléletük sokkal gyakorlatiasabb. Nekünk az a bajunk, hogy túl sokat pörgünk (és közben még párkapcsolatot, egészségügyi gondokat, undok kollégát is túl kell élni valahogy). A NASA asztronautái viszont tényleg élet és halál közt lebegnek az űrben – szó szerint.

#2
2019-05-09 08:00:00

A jó vezető is kiég néha. Az 1000 dolláros kérdés inkább az, hogy mennyire ég ki, és mit tesz azután, hogy feldereng neki, valami gond van. A kiégés jeleit nagyon nehéz észrevenni (a figyelmeztető jelekkel fogunk még foglalkozni).

#3
2019-03-07 18:00:00

Káros, megbélyegző, áldozathibáztató az az elképzelés, hogy pozitívan kell gondolkodnunk és akkor minden jóra fordul. A pozitív gondolkodás jó, de ha erőltetjük, sokszor súlyos árat fizetünk érte.

#4
2019-01-14 18:00:00

A legtöbb ember arról panaszkodik mostanában, hogy az e-mail és telefondömpingben nehéz azt a munkát végeznie, amit fontosnak tart. De valójában miért is nincs időnk azzal foglalkozni, ami fontos? Mint azt nemrég megírtuk, ilyenkor valójában nem az a bajunk, hogy túl sok a dolgunk.

#5
2019-01-09 15:00:00

Hogyan tudjuk abbahagyni az állandó rohanást? Mi a módja, hogy ne forgácsoljuk szét magunkat, és hogyan biztosítsuk, hogy teljes erőbedobással menjen a munka, amikor kell? Érjük el, hogy szokásunkká váljon a feltöltődés – tanácsolja Horváth Ágnes alvástréner, mindfulness-oktató. Az alábbiakban az ő gondolatait közöljük a testi és lelki jóllét elérésének lehetőségeivel és fenntartásával kapcsolatban.

#6
2018-10-05 08:00:00

Évek óta tanulmányozom a stresszt és a stressz alapú álmatlanságot. Van 3 dolog, amit a stresszről sokan nem tudnak – pedig életmentő infókról van szó.

#7
2018-08-31 08:00:00

Egy ilyen forró nyár után jó lenne az őszi rohanásban hideg fejjel, tisztán gondolkodni. Csakhogy a meló egy pillanat alatt bedarál. Hogyan küzdjünk meg a ránk törő stresszel a digitális korban? Horváth Ágnes alvástréner, mindfulness-oktató megfontolandó tanácsai.

#8
2018-07-27 12:00:00

Tökmindegy, mit határozunk el, hogy rendszeresen csináljuk, a világ mintha direkt ellenünk dolgozna. 
Épp, hogy elkezdjük a diétát és máris jön egy szülinap, ahol rogyásig tele az asztal sütikkel. A meditációval is így van: több okunk van NEM meditálni, mint tényleg leülni minden nap és gyakorolni a rendszeres mindfulness meditációt.

#9
2018-07-20 08:00:00

Én sem vagyok mindig jelen. Én sem tudok mindig hiperfókuszban dolgozni. Sokan viszont túl gyakran mondogatják maguknak: „nem tudok koncentrálni". Meg ilyeneket, hogy: „nekem nem megy a meditáció", és: „tök jó a mindfulness könyv, amit olvastam, de valahogy sosem volt időm leülni és tényleg csinálni minden nap...". Rövid leszek: Szeretnék segíteni neked, hogy nyáron sikerüljön beilleszteni a hétköznapjaidba a meditációt.

#10
2018-05-16 18:00:00

Napjainkban a stressz mindennapos jelenség a  munkahelyeken (is) – de valójában mennyire vagyunk tisztában azzal, hogy mivel is állunk szemben? Három tény, amit nem biztos, hogy tudtál a stresszről, Horváth Ágnes alvástréner, mindfulness-oktató tollából.

#11
2018-03-01 15:00:00

A megoldás a nonstop pörgős multitaskingra, hogy a nagy figyelmet igénylő munkát végezzük teljesen elkülönítve a többitől. 

#12
2017-11-22 15:18:00

Bemutatunk egy meditációs gyakorlatsort, amivel a stresszel járó indulatainkat is meg tudjuk fékezni. 

#13
2017-11-20 12:00:00

Tedd a szívedre a kezed, és őszintén gondold végig, hogyan telik egy munkanapod. Fáradtan kelsz? Reggeli közben már az e-mailjeidet olvasgatod? Vagy nem is reggelizel, csak bekapsz valamit a büfében? Meetingről meetingre rohangálsz, és két perced sincs közöttük? Jóval munkaidő után végzel, de még lefekvés előtt is ránézel az e-mailjeidre?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

hirdetés