hirdetés
hirdetés
hirdetés

mindfulness oktató, alvástréner, TEDx előadó Horváth Ágnes cikkei

#1
2019-08-14 12:00:00

Először is: kezdj el élni! Nem csak nyáron.  Igen, ősszel is. Akkor is, ha hajtás van. Mert amellett is lehet. Sőt, ha szeretnéd jobban kezelni a stresszt, akkor pont munka mellett érdemes leporolni és újra elővenni az újévi fogadalmaidat.

#2
2019-07-15 18:00:00

Agyunk természeténél fogva hajlamos zabolátlanul keringeni gondolataink tengerében. Részletes írás arról, mit gondol a tudomány ma az elkalandozó gondolatokról és azok megszelídítéséről Horváth Ágnes mindfulness oktató és alvástérner tollából.

#3
2019-07-04 15:00:00

Gondolkodtál már azon, hogy miért nem jut időd a fontos dolgokra? Hogy miért tűnik el olyan hamar a lelki békéd, miért veszíted el olyan hamar a türelmed? Vajon mitől érezzük azt, hogy kevés az időnk, hogyan térhetne vissza mindaz, amit nyugalomnak, békének, összeszedettségnek nevezünk? Radikális stresszkezelés a mindfulness meditáció szemszögéből – így kezdj hozzá! Horváth Ágnes, alvástréner, mindfulness oktató írása.

#4
2019-06-13 15:00:00

A mindfulness meditáció kívülről szemlélve nem más, mint csendes üldögélés. Pedig hányszor hangzik el, hogy az érzéseinkről, gondjainkról beszélni kell, nem magunkban tartani. Mire jó mégis a csend és miért jobb a stressztűrő képessége annak, aki rendszeresen végzi a mindfulness meditációt?

#5
2019-05-30 12:00:00

A mai világban annyira sok a teendő, hogy sokszor egész egyszerűen nem vagyunk észnél – csak tesszük a dolgunkat és igyekszünk túl lenni a feladatainkon. Mivel túl sok a feladat, a stressz-szintünk is a leterheltségünkkel egyenes arányban nő.
Főleg, ha közben úgy érezzük, nem jut időnk a fontos dolgokra.

#6
2019-05-14 15:00:00

Gondoltátok volna, hogy a mindfulness alapú stresszkezelést a NASA-nál is oktatják? Csak az ő oktatásuk, szemléletük sokkal gyakorlatiasabb. Nekünk az a bajunk, hogy túl sokat pörgünk (és közben még párkapcsolatot, egészségügyi gondokat, undok kollégát is túl kell élni valahogy). A NASA asztronautái viszont tényleg élet és halál közt lebegnek az űrben – szó szerint.

#7
2019-05-09 08:00:00

A jó vezető is kiég néha. Az 1000 dolláros kérdés inkább az, hogy mennyire ég ki, és mit tesz azután, hogy feldereng neki, valami gond van. A kiégés jeleit nagyon nehéz észrevenni (a figyelmeztető jelekkel fogunk még foglalkozni).

#8
2019-03-07 18:00:00

Káros, megbélyegző, áldozathibáztató az az elképzelés, hogy pozitívan kell gondolkodnunk és akkor minden jóra fordul. A pozitív gondolkodás jó, de ha erőltetjük, sokszor súlyos árat fizetünk érte.

#9
2019-01-14 18:00:00

A legtöbb ember arról panaszkodik mostanában, hogy az e-mail és telefondömpingben nehéz azt a munkát végeznie, amit fontosnak tart. De valójában miért is nincs időnk azzal foglalkozni, ami fontos? Mint azt nemrég megírtuk, ilyenkor valójában nem az a bajunk, hogy túl sok a dolgunk.

#10
2019-01-09 15:00:00

Hogyan tudjuk abbahagyni az állandó rohanást? Mi a módja, hogy ne forgácsoljuk szét magunkat, és hogyan biztosítsuk, hogy teljes erőbedobással menjen a munka, amikor kell? Érjük el, hogy szokásunkká váljon a feltöltődés – tanácsolja Horváth Ágnes alvástréner, mindfulness-oktató. Az alábbiakban az ő gondolatait közöljük a testi és lelki jóllét elérésének lehetőségeivel és fenntartásával kapcsolatban.

#11
2018-10-05 08:00:00

Évek óta tanulmányozom a stresszt és a stressz alapú álmatlanságot. Van 3 dolog, amit a stresszről sokan nem tudnak – pedig életmentő infókról van szó.

#12
2018-08-31 08:00:00

Egy ilyen forró nyár után jó lenne az őszi rohanásban hideg fejjel, tisztán gondolkodni. Csakhogy a meló egy pillanat alatt bedarál. Hogyan küzdjünk meg a ránk törő stresszel a digitális korban? Horváth Ágnes alvástréner, mindfulness-oktató megfontolandó tanácsai.

#13
2018-07-27 12:00:00

Tökmindegy, mit határozunk el, hogy rendszeresen csináljuk, a világ mintha direkt ellenünk dolgozna. 
Épp, hogy elkezdjük a diétát és máris jön egy szülinap, ahol rogyásig tele az asztal sütikkel. A meditációval is így van: több okunk van NEM meditálni, mint tényleg leülni minden nap és gyakorolni a rendszeres mindfulness meditációt.

#14
2018-07-20 08:00:00

Én sem vagyok mindig jelen. Én sem tudok mindig hiperfókuszban dolgozni. Sokan viszont túl gyakran mondogatják maguknak: „nem tudok koncentrálni". Meg ilyeneket, hogy: „nekem nem megy a meditáció", és: „tök jó a mindfulness könyv, amit olvastam, de valahogy sosem volt időm leülni és tényleg csinálni minden nap...". Rövid leszek: Szeretnék segíteni neked, hogy nyáron sikerüljön beilleszteni a hétköznapjaidba a meditációt.

#15
2018-05-16 18:00:00

Napjainkban a stressz mindennapos jelenség a  munkahelyeken (is) – de valójában mennyire vagyunk tisztában azzal, hogy mivel is állunk szemben? Három tény, amit nem biztos, hogy tudtál a stresszről, Horváth Ágnes alvástréner, mindfulness-oktató tollából.

#16
2018-03-01 15:00:00

A megoldás a nonstop pörgős multitaskingra, hogy a nagy figyelmet igénylő munkát végezzük teljesen elkülönítve a többitől. 

#17
2017-11-22 15:18:00

Bemutatunk egy meditációs gyakorlatsort, amivel a stresszel járó indulatainkat is meg tudjuk fékezni. 

#18
2017-11-20 12:00:00

Tedd a szívedre a kezed, és őszintén gondold végig, hogyan telik egy munkanapod. Fáradtan kelsz? Reggeli közben már az e-mailjeidet olvasgatod? Vagy nem is reggelizel, csak bekapsz valamit a büfében? Meetingről meetingre rohangálsz, és két perced sincs közöttük? Jóval munkaidő után végzel, de még lefekvés előtt is ránézel az e-mailjeidre?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés