hirdetés
hirdetés
hirdetés

A munkahelyi bántalmazás bárhol, bárkivel megtörténhet. Legyen egy cégnek bármennyire átgondolt szabályzata, az emberek viselkedését sokszor nem lehet kiszámítani, így észre sem vesszük, máris megtörtént a baj.

Mik a leggyakoribb közléssorompók és miért érdemes elkerülni őket? 

Mi alapján állíthatjuk magunkról, hogy jó az önismeretünk?

Noha a gyász univerzális emberi tapasztalat, a munkahelyi kultúra gyakran még mindig nem tud mihez kezdeni vele. Ideje, hogy leszámoljunk az egyik legnagyobb munkahelyi tabuval!

Bár tökéletes recept nincs, vannak olyan szokások és tippek, melyeket betartva könnyebben boldogulunk.

Az önbizalom fejlesztése egy életen át tartó feladat... Nézzük, mely technikák segíthetnek minket ebben!

Csak rajtunk múlik, hogy hogyan címkézzük a stresszt.

„Én tudom, hogy elég voltam neked. A kérdés az, hogy vajon te is tudod-e.” Ezt mondja Kate a 45 év című filmben, amikor ráébred, hogy férje fél évszázados, boldognak tűnő házasságukban mindvégig hazudott neki.

„Hatalmas baklövést követtem el a heti munkahelyi beszámolóban, amit az egész szervezetnek kiküldtek. Nincs kétségem, hogy a főnököm rettentően mérges rám, én pedig mérhetetlen stresszt érzek. Legjobb lesz, ha a héten beteget jelentek."

Dr. Márky Ádám a pozitív gondolkodás előnyeiről – és veszélyeiről.

hirdetés

Azonnal használható pozitív pszichológiai gyakorlatok, melyek segítenek a munkahelyi jóllét növelésében.

A téri környezetünk partnerünk abban, hogy jól érezzük magunkat, így érdemes tudatosan odafigyelni annak kialakítására.

Miért ártalmas a túl nagy mértékű stressz? Mit tehetünk, ha huzamosabb ideig szembe kell néznünk vele?

Mit tehetünk az önbizalmunk fejlesztéséért?

"Ha tudni akarod mi történik valójában az asztal fölött, be kell nézned az asztal alá."

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés