hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az önbizalom fejlesztése egy életen át tartó feladat... Nézzük, mely technikák segíthetnek minket ebben!

Csak rajtunk múlik, hogy hogyan címkézzük a stresszt.

„Én tudom, hogy elég voltam neked. A kérdés az, hogy vajon te is tudod-e.” Ezt mondja Kate a 45 év című filmben, amikor ráébred, hogy férje fél évszázados, boldognak tűnő házasságukban mindvégig hazudott neki.

„Hatalmas baklövést követtem el a heti munkahelyi beszámolóban, amit az egész szervezetnek kiküldtek. Nincs kétségem, hogy a főnököm rettentően mérges rám, én pedig mérhetetlen stresszt érzek. Legjobb lesz, ha a héten beteget jelentek."

Dr. Márky Ádám a pozitív gondolkodás előnyeiről – és veszélyeiről.

Azonnal használható pozitív pszichológiai gyakorlatok, melyek segítenek a munkahelyi jóllét növelésében.

A téri környezetünk partnerünk abban, hogy jól érezzük magunkat, így érdemes tudatosan odafigyelni annak kialakítására.

Miért ártalmas a túl nagy mértékű stressz? Mit tehetünk, ha huzamosabb ideig szembe kell néznünk vele?

Mit tehetünk az önbizalmunk fejlesztéséért?

"Ha tudni akarod mi történik valójában az asztal fölött, be kell nézned az asztal alá."

hirdetés

A stresszre adott reakciónkat lehetőségünk van tudatosan befolyásolni - nézzük, mit érdemes szem előtt tartani.

A 21. században már nem a komfortzóna elhagyása jelenti az igazi kihívást, hanem a tanulási zóna komfortossá tétele.

A korábban menedzser-betegségnek tartott kiégés ma már bárkinél felütheti a fejét, így érdemes a megfelelő módszerekkel felvértezni magunkat.

Az a bizonyos első néhány másodperc nagyon meghatározó lehet, de mit tegyünk, hogy előnyös legyen ez az első rólunk készült “pillanatfelvétel”?

Mivel járult hozzá a mosoly az emberek evolúciójához? – tette fel a kérdést Barbara Fredrickson a IV. Pozitív Pszichológia Konferencián tartott előadásában. 

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés