hirdetés
hirdetés
hirdetés

A világjárvány a legkülönbözőbb módokon fejti ki a hatását a fertőzöttekre és az egészséges emberekre, de van, ami közös: szinte mindenki rosszabbul alszik a lecsökkent életterében.

Nehéz időkben az tűnhet a legjobb megküzdési mechanizmusnak, ha a legszélesebb mosolyunkkal felvértezve tekintünk magunk elé. Csakhogy ez a hozzáállás káros is lehet.

A járvány és a korlátozások szinte mindenkit rosszul érintenek. A külvilág történései az agyunk különböző régióira hatnak, és ezek kölcsönhatása további tüneteket okozhat, a pandémia következtében az agy érintett struktúrái hosszabb-rövidebb időre megváltoznak.

Vegyük sorra, hogy a dán boldogságkutatók mely tevékenységeket javasolják a saját mentális egészségünk megőrzése érdekében!

Biztos, hogy jó, ha a munkánk a szenvedélyünk?!

Fiatalok, akik magukévá tették azt a gondolatot, hogy kemény munkával egyszer a feladatlista is véget érhet, és elérhetnek egy szintet, ahol lesz idő és lehetőség az élet élvezetére. Mindez csupán önámítás lenne? Hova is haladunk pontosan, és milyen áldozatokat hozunk ennek érdekében?

A kiégés elég forró téma az elmúlt években. Ha belegondolunk, soha ennyi inger nem ért minket, és talán soha ennyi elvárásnak nem kellett megfelelnünk, mint ma. 

Az elhúzódó járványhelyzetben az egyik legfontosabb feladatunk a mentális egészségünk védelme.

Azt mondani, hogy „kiégtem” már szinte menőnek számít a mai társadalomban, mert ez azt sugallja, hogy erőt, időt nem kímélve dolgozunk. Csakhogy ez egy tévhit. A sok munka önmagában nem garantálja a munkahelyi sikerességet. Sőt.

hirdetés

Hogyan nyilvánulhat meg a karanténfáradtság állapota gondolatainkban és viselkedésünkben, miképp különböztethetjük meg a kiégéstől, és milyen módokon tudjuk kezelni, ha már kialakult? Válaszok a cikkben!

„Nem vagyok elég jó.”, „Nem érzem magam értékesnek.” Ismerősek ezek a mondatok? Ha igen, akkor valószínűleg küzdesz azzal, hogy jobb legyen az önbecsülésed – mi pedig adunk néhány pszichológiai tanácsot, hogy mit tehetsz ennek érdekében.

Mi is az a karanténfáradtság? Íme a karanténfáradtság jelei és tünetei, valamint nyolc lehetséges kezelési módja.

Hogyan léphetnénk fel hatásosabban a járvány ellen pszichológiai ismereteket felhasználva?

Ha úgy érzed, elvesztetted a motivációdat, íme néhány tipp, hogy újra erőt tudj venni magadon!

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés