hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ne dolgozz a nyaralás alatt, de komolyan.

Gyönyörű környezetben is érezhetjük magunkat lelki hajléktalannak...

Csak rajtunk múlik, hogyan címkézzük a stresszt.

 A lelki alkalmazkodóképességünk fejleszthető, és íme egy lista, amiért mindenképpen érdemes célként kitűzni ennek a képességnek a fejlesztését.

Sokféleképpen reagáltak az emberek a karanténra, és sokféle helyzetbe kerültek a hatására. Ha a helyzeti különbségek ellenére mégis kellene valami közöset találni arra, hogy mi volt az elmúlt hónapok kollektív hatása az emberekre, akkor az eddig megszokott biztonságérzet elvesztését mondanám, ami valószínűleg mindenki életében bekövetkezett.

A koronakrízis során számos kognitív torzítás megfigyelhető az emberek gondolkodásában. Hogyan hatnak ezek a járvánnyal kapcsolatos döntéshozatalunkra és cselekedeteinkre?

Hogyan hatott ránk az elmúlt időszak és mi az, amit ebből meg is tudunk tartani?

Avagy miként lehet segítségünkre vagy épp terhünkre a stresszreakció?

Ha az életed tele van stresszel, akkor van néhány egyszerű dolog, amit megtehetsz azért, hogy az életed kezelhetőbb szintre tudd hozni. 

hirdetés

Melyik munkáltató ne szeretné, hogy a dolgozók várják a hétfőt?

Úgy érzed, az utóbbi időben nehezen koncentrálsz? Nem vagy egyedül.

A minap véletlenül fültanúja voltam egy mondatnak: „Veszek egy kakaós csigát, bár tudom, hogy nem kellene ilyesmit ennem”. Másik hasonló eset, amikor a főnök megkér egy olyan feladatra, amely nincs éppen ínyünkre, mert ellentmond belső értékeinknek, de mégis elfogadjuk a felkérést.

Ne feledjük: feltöltődés nélkül nem tudunk produktívak lenni! Jelen helyzetben talán ehhez még több tudatosságra van szükségünk.

„Ez az időszak krízis a krízisben" – fogalmaz David Blustein, a Boston College pszichológus professzora.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés