hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az írásban történő beszélgetés amellett, hogy utat nyit az őszinteségnek, sok esetben nem szab gátat az indulatoknak.

Tortát nem csak enni lehet, hanem rajzolni is! Sőt olyat is, amely segíthet összegyeztetni a különféle szerepeinekt.

Van 3 dolog, amit sokan nem tudnak a stresszről  – pedig életmentő infókról van szó.

Rágódni időnként mindenki szokott. De nem mindegy, milyen gyakorisággal és intenzitással tesszük ezt. A kóros rágódás munkahelyi közegben és a magánéletben egyaránt káros következményekkel járhat.

Kinek magasabb a bére? Kinek nagyobb az irodája? Kinek jut jobb parkolóhely? Ismerősek ezek a kérdések?

Ami régen „jól jött” a fajfenntartásban, az ma már sokszor hátrányt jelent – főleg, ha munkahelyi viselkedésben ölt testet.

Az önbizalomhiány korunk egyik népbetegsége. Lássuk, mit tehetünk ellene vezetőként, munkaadóként, munkavállalóként és magánemberként.

Ahol eltérő személyiségtípusok kerülnek össze, ott borítékolhatóak a feszültségek... Mit tehetünk ilyenkor vezetőként?

Szupersztár CEO-k, nárcisztikus vezetők… Mihez kezdjünk velük?

Nálatok van Elnök, Palánta és Helyzetértékelő? A cikkből megtudhatod, milyen tényezők járulnak hozzá egy csapat sikerességéhez.

hirdetés

Ezekbe a csapdákba könnyű beleesni az interjúztatás során.

Sztereotip vélekedéseink számos torzítást eredményezhetnek az üzleti életben is.

Fontos, hogy meg tudjuk különböztetni egymástól a kiégést (burnout) és az életközépi válságot (midlife crisis).

A 21. század munkaerőpiaci környezetének legfőbb jellemzője a változás és a komplexitás. Ki hogyan kezeli az összetett kihívásokat? Teszttel!

Mi állhat az indokolatlanul agresszív vagy épp a túláradóan negédes viselkedések mögött? 

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés