hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tedd meg ezt a dolgot minden héten a hét utolsó munkanapján, és a kollégák szeretni fognak. Kezdd el már holnap!

Tényleg kizárólag maguk a munkavállalók saját munka-magánélet egyensúlyuk kovácsai? Mi motiválja őket abban, hogy még több munkára használják fel a rugalmasságot? És hol van ebben a szervezetek felelőssége?

Mire kell figyelni, amikor az emberünk már eldöntötte, hogy elköszön a szervezettől? Mit tehet ilyenkor a vezető, aki elvesztett egy jó szakembert, de közben az ottmaradókra is oda kellene figyelnie?

Home office, távmunka, rugalmas munkaidő… a munkavállalói elégedettség növelésének jól ismert szervezeti eszközei. De vajon tényleg ennyire egyszerű és univerzális a munkavállalói elköteleződés receptje?

De akkor miben? És mi is a különbség pontosan elköteleződés és hűség között?

A távmunkások leggyakoribb problémája a magány  és az együttműködés, kommunikáció nehézségei. Az alábbi tippek abban segítenek, hogyan iktathatod ki ezeket munkáltatóként.

Avagy hogyan jön a Sixtus-kápolna szemet gyönyörködtető mennyezeti freskója a fizikai munkaerőhöz?

Miért megy el a kékgalléros munkavállaló, és mivel bírhatjuk mégis maradásra?

Kidurranó lufik, sáros cipők, tányérzsonglőrködés és változatos stresszmegküzdési megoldások egy tanulságos előadásba sűrítve – a Pszinapszison jártunk.

A legtöbb helyen könyörögni kell, ha az ember elmenne egy kis időre pihenni. Pedig ennek nagyon nem kellene így lennie.

hirdetés

Vannak esetek, mikor jó megoldás, azonban előfordul, hogy egyenesen céges öngyilkosság.

Elkötelezett, motiválatlan és könnyen elcsábítható kollégák: ezek a munkatárstípusok nemcsak Bikinifenéken fordulnak elő... Nálatok melyik típusból van több? Az adatok elárulják.

Amikor a szakembernek mindenhez IS kell érteni... Ismerős? Mi a baj ezzel a céges hozzáállással, és miért nagyon nem jó az, ha „nálunk mindenki csinál mindent”?

Egy kis irodadesign-történet – példák és tanulságok, hogy a legjobbaktól tanulhassunk.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés