hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogyan teremthetjük meg munkavállalóink számára a stabilitást? Hogyan kezelhetjük vezetőként a saját félelmeinket?

Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció.

Mesterséges intelligenciával üzemelő coach-ok jönnek, krízisálló gondolkodásmódok mennek, ami viszont nem változott, az a vezető szerepe és jelentősége a szervezetben.

Mit jelent a dolgozókba vetett bizalom? Hogyan tudja egy vezérigazgató egyszerre ellenőrizni a folyamatokat és megőrizni a munkatársak bizalmát?

Milyen hatással van a vírus okozta váratlan fordulat a munkavállalók motivációjára és hogyan kezelhető a motivációvesztés?

Milyen kihívásokkal szembesülnek az elhúzódó Covid-betegségben szenvedők, amikor visszatérnek a munkába, és hogyan kezeljük ezt munkaadóként?

Kiemelkedően fontos a sport szerepe a női vezetők üzleti sikereiben.

Vezérigazgatók árulták el, ők hogyan őrzik meg a hatékonyságukat otthonról dolgozva.

Az irodai szociális élet háttérbe szorulásával nem csak a munkavállalók, a vezetők is kihívásokba ütköznek, hiszen az új munkakörnyezet érzékenyebb vezetői készségeket igényel. (x)

hirdetés

Mutatunk három készséget, melyeket 2021-ben érdemes továbbfejleszteni, mert valószínűleg nagy szerepük lesz a sikeres működésben.

Honnan ismerheti fel egy vezető, hogy a csapata elfáradt, és mit tehet az egyes munkavállalókért, ha ő is ebben a cipőben jár?

Napi mindössze öt perc gyakorlással egészen meglepő eredményeket érhetünk el – állítja a coach.

Manapság sok szervezet kéri a vezetőit arra, hogy coacholják az alkalmazottakat. De nagyon könnyű átcsúszni a coachból a terapeuta szerepébe...

A nehéz beszélgetések sebezhetőkké tesznek minket. Ha azonban elkerüljük a nehéz beszélgetéseket, annak sokkal rosszabb következményei lesznek...

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés