hirdetés
hirdetés
hirdetés

5 ok, ami bebizonyítja, miért kell megbecsülni és elismerni a dolgozóinkat.

Az inspiráció lehetséges forrásai, a jó kampány ismérvei, önbizalom és kitartás. Ezekről beszélt zeneipai példákat felsorakoztatva Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója a 11. Marketing Expón tartott előadásában.

Három helyzet és három különböző megoldás.

Minden vezetőnek kötelező olvasmány!

Időben intézkedni kell a cégöröklésről, ezért minden cégvezetőnek ajánljuk figyelmébe a Piac & Profit október 30-án megrendezendő Cégöröklés konferenciáját. (x)

Mit tehetünk azért, hogy a szervezeti kultúra építés eredménye ne váljon lózunggá?

Hogyan vessük bele magunkat egy szervezeti kultúra megreformálásába? Igaz történet egy cégvezetőről, aki végigvitt egy ilyen folyamatot.

Milyen egy jó onboarding folyamat és milyen hatásokat képes elérni? 

Egyre több olyan vállalkozás van Magyarországon, ahol már az Y generáció kerül vezetői pozícióba. De miben is különböznek ők a korábbi generációk tagjaitól? Különböznek egyáltalán?

3 egyszerű elv, mely segíti a legtöbbet kihozni a meetingekből.

hirdetés

Egy igazi menedzserlegenda hasznos (és olykor meglepő) tanácsai, amelyekből sokat megtudhatunk a jó vezetésről.

Nem az számít, amik a vezetők mondanak, hanem az, amit tesznek. Oleg Vishnepolsky újabb szemléletes, való életből vett történetét olvashatjuk egy legendássá vált "jó vezetőről".

Az Adecco Csoport Z generációs felmérésből kiderül, mit gondolnak a fiatalok a vezetővé válásról.

Mit tehetünk, amikor egy szervezetben magunk is egy kabaré szereplőjévé válunk?

Összeszedtük az 5 leggyakoribb tévedést, melyeket a visszajelzések értelmezésekor elkövethetünk.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés