hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nehéz beszélgetések sebezhetőkké tesznek minket. Ha azonban elkerüljük a nehéz beszélgetéseket, annak sokkal rosszabb következményei lesznek...

„Vezetőként a legtöbbet nem a csapaton, hanem magunkon kell dolgoznunk” – állítja Jon Gordon, a vezetés, a szervezeti kultúra és az együttműködés témáinak elismert nemzetközi szakértője. Vele készült interjúnkban a nagyszerű csapatok titkairól beszélgettünk.

Milyen típusú teljesítményértékelési rendszerek léteznek és hogyan tudjuk ezek segítségével a leghatékonyabban motiválni alkalmazottainkat?

Egy friss felmérés szerint a vállalatvezetők az idei év kihívásai miatt még kevesebb időt tudtak generációváltásra fordítani, amely így 2020-ra látványosan háttérbe szorult.

Létezik-e egyetlen jó vezetői profil? Mik ennek a hozzávalói? Szükséges-e újragondolni a jó vezető képét a mai világban?

Milyen szerepe lehet a kontextuális viselkedéstudományoknak a vezetői teljesítményszorongás és a kiégés kezelésében?

Mi a közös a vírusban és a demotivációban? Miért terjedhet akár láthatatlanul is a demotiváció a csapatunkban? És mit tehetünk annak érdekében, hogy megelőzzük a munkatársak motivációvesztését?

Az eredményes, hatékony vagy egyszerűen csak „jó” vezető mibenléte azóta izgatja az emberek fantáziáját, amióta világ a világ. (x)

Az elnyomott, rejtett oldal tudattalanul veszi birtokba a személyiség irányítását, fogságba ejtve az ego működését. A démonainkkal való harc, a hiányaink feltérképezése és a tudatosság fényének emelése az egyetlen esélyünk az irányítás visszavételéhez. Ez a munka egy folyamatos küzdelem.

Vezetőként, tulajdonosként egyre gyakrabban találkozunk azzal a szakmai helyzettel, hogy a cégünk, osztályunk szakmai és gazdasági előrelépéséhez más kell, több kell.

hirdetés

Ha vezető vagy, ezt a kilenc, az IQ-n és az EQ-n túlmutató tulajdonságodat érdemes fejleszteni.

Ősi erő munkál bennünk, hogy minél több információt osszunk meg munkatársainkkal, egyszerűbben szólva: hogy pletykálkodjunk az irodában. Ám a pandémia ezt is megnehezítette.

Továbbra is tartja magát az a tévhit, hogy ne dicsérjük túl sokat, pláne ne szembe a munkavállalót, mert még elbízza magát, így általában a negatív visszajelzések dominálnak a legtöbb vállalati kultúrában.

Egészen hétköznapi jelekből is kiolvasható, milyen is egy cég bizalmi szintje.

Közel azonos mértékben alapítanak céget az X és az Y generáció képviselői.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés