hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vajon melyikre érdemes nagyobb hangsúlyt fektetni?

Employer branding a job hopperek nyomában – avagy mit tehetünk munkáltatóként?

Ha már komoly energiákat allokáltunk kiválasztásra, hirdetésekre és többkörös interjúztatásra, majd a beléptetésre is, akkor miért ne lenne az is fontos, hogy a folyamat másik végén is tudatosak legyünk?

Idén harmadszor gyűjtötte össze a BrandFestival trendLAB szakértői csapata azokat a marketing- és kommunikációs trendeket, amelyek uralni fogják a 2020-as évet.

Álláshirdetés írása esetén rengeteg kérdés merülhet fel. Mi az, ami a leggyakoribb hiba? Hogyan lehet feldobni és a célcsoportra fókuszálni egy kiírást? Magyar vagy angol nyelvű leírás?

Mellékszereplőből a reflektorfénybe, avagy ezért elképzelhetetlen ma már toborozni a közösségi oldalak nélkül.

4 marketingstratégia, amelyeket feltétlenül vess be HR-esként. Márkaépítés, élményközpontúság – ezek a kötelező prioritások.

Hazai HR szakemberek osztják meg tapasztalataikat arról, mi kerüljön a munkavállalói élménycsomagba.

Szokatlan beillesztési praktikák, amelyeket érdemes lenne elsajátítani.

A Brandbook.hu átfogó felmérésben vizsgálta a hazai B2B vállalkozások márkaépítési gyakorlatait, kiemelt figyelmet fordítva a különféle online platformokra.

hirdetés

Nem jutottál ki Lisszabonba az idei Employer Branding Day-re? Olvasd el ezt az exkluzív beszámolót, mely a négy legfőbb trendet mutatja a világ élvonalából!

Erősödő trend, hogy a multicégek immár élményekkel kötik magukhoz a legtehetségesebb munkavállalókat. Exkluzív tudósítás a World Employer Branding Day-ről!

Íme, a legfrissebb trendek a munkáltatói márka legnagyobb nemzetközi szakmai rendezvényéről!

Hasznos gondolatok a kis- és középvállalkozások munkaerőpiaci láthatóságáról és lehetőségeiről.

Employer brandinggel a vendéglátást sújtó fluktuáció ellen.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés