hirdetés
hirdetés
hirdetés

A kiválasztási folyamat és az employer branding nem ér véget a szerződéskötésnél!

Három rendhagyó kérdéssel többet tudhatunk meg a jelöltünkről, mint gondolnánk!

Egy jó hirdetés mentes a közhelyektől, konkrétumokat tartalmaz, és az elvárások mellett az is megjelenik, hogy mit tudnak cserébe nyújtani.

Egyre elterjedtebb a home office – megmutatjuk, mire figyelj oda vezetőként!

Napi találós kérdés: mi a közös az első randiban és az employer brandingben?

Kihívások és nehézségek ábrázolásával is meg lehet fogni a munkavállalókat. Sőt, hosszú távon kifizetődik az őszinteség.

Még nem népszerű a vállalati önkéntesség Magyarországon, pedig számos pozitív hatása van nem csak a társadalomra, de a szervezetre nézve is.

Mit árul el cégünkről az irodánk?

Izgalmas szappanopera a Youtube-on, új messenger üzenet az új epizódról, Instagram, Snapchat, Spotify: mindenhol szembejön MALI, az állásra jelentkezők száma pedig egyre csak nő.

Meglepő módja az álláshirdetésnek.

hirdetés

Az Ipsos 2018 elején 507 aktív munkavállaló online kérdőíves megkérdezésével mérte fel a hazai munkaerőpiac állapotát.

Merész és kreatív módon szólítja meg a Dropbox a jövő tehetségeit. 

Ami offline történik, online is nyomot hagy. De hogyan maximalizáljuk a céges programok online visszhangját?

Melyik célcsoportot érjük el és hogyan a Facebookon? Mit jelent és hogyan néz ki a recruitment branding a gyakorlatban?

A Magyarországon foglalkoztatottak több mint 50%-a végez fizikai munkát, ám egyre égetőbb probléma, hogy egyes kiemelt régiók munkaerőhiánnyal küzdenek.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés