hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyedi transzparens rendszer, tábortűz-esemény, ahol minden munkatárs elmondhatja nyűgjeit-bajait, olajozottan működő home office – hogy is néz ki mindez a gyakorlatban? A Neticle ügyvezetőjét kérdeztük.

Az olvasó és könyv közötti egyedi kapcsolatot mutatja be a Bookline kampánya.

Számos izgalmas és újszerű employer branding kampány mutatkozott be az idei konferencián. Nem volt hiány szellemes megoldásokból, ötletekből, így van miből töltekezni azoknak, akik még csak terveznek belevágni a munkáltatói márkaépítésbe.

Ne akarjunk olyat elhitetni, amik nem mi vagyunk.

Különleges munkatársaknak mutatta be a szállodai munkát a nemrég Az év munkaadója díjat elnyert hotellánc.

Állásbörzék helyett rooftop bulik, szabadulószobák, irodalátogatások: kiderült, mivel lehet megszólítani a Z generációt. 16 cég vállalta be, hogy megmutassa magát a mindennapokban az érdeklődőknek.

A sörgyár egy kitalált vlogszereplőt épít fel, akin keresztül megmutatja, hogy milyen munkakörök, feladattípusok, karrierutak vannak a vállalatnál, és miért érdemes a Drehert választani.

Kiderült, mely tényezők játsszák a legnagyobb szerepet a fiatalok munkahelyválasztásában. A PwC felmérésében meglepő eredmények is születtek.

A Disney egy különleges közös nyelvet hozott létre a dolgozóinak, amely vállalati kultúrája egyik legfőbb építőkövévé vált. Mi az az 5 módszer, amivel elérte ezt, és hogyan érhetnénk el mi is hasonlót?

Vajon melyikre érdemes nagyobb hangsúlyt fektetni?

hirdetés

Employer branding a job hopperek nyomában – avagy mit tehetünk munkáltatóként?

Ha már komoly energiákat allokáltunk kiválasztásra, hirdetésekre és többkörös interjúztatásra, majd a beléptetésre is, akkor miért ne lenne az is fontos, hogy a folyamat másik végén is tudatosak legyünk?

Idén harmadszor gyűjtötte össze a BrandFestival trendLAB szakértői csapata azokat a marketing- és kommunikációs trendeket, amelyek uralni fogják a 2020-as évet.

Álláshirdetés írása esetén rengeteg kérdés merülhet fel. Mi az, ami a leggyakoribb hiba? Hogyan lehet feldobni és a célcsoportra fókuszálni egy kiírást? Magyar vagy angol nyelvű leírás?

Mellékszereplőből a reflektorfénybe, avagy ezért elképzelhetetlen ma már toborozni a közösségi oldalak nélkül.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés