Így épített szerethető munkakultúrát a feje tetejére állt helyzetben a CIB Bank
Friss cikksorozatunkban a HRKOMM Award Best Practices eseményen bemutatkozott idei HRKOMM-nyertes kampányokat mutatjuk be. Ezúttal a CIB Bank Fiókhálózat támogatása az első járványhullám idején elnevezésű aranyérmes kampánya kerül sorra.
A CIB díjnyertes kampánya megmutatja, hogyan ünnepelhetünk a járványhullámok között
Friss cikksorozatunkban a HRKOMM Award Best Practices eseményen bemutatkozott idei HRKOMM-nyertes kampányokat mutatjuk be.
Az első perctől kezdve #veletekvagyunk – üzeni az Erste díjnyertes kampánya
Most induló cikksorozatunkban a HRKOMM Award Best Practices eseményen bemutatkozott idei HRKOMM-nyertes kampányokat mutatjuk be.
Az első hullám felfogható úgy is, mint a belső kommunikáció diadala
Februárban, egy online esemény keretében mutatkoztak be a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai.
Online onboarding: mikor csinálod jól?
Az online térben különösen felerősödhet az első napokat, heteket jellemző elveszettség érzése.
7 tipp a sikeres munkáltatói márkaépítéshez a neuromarketing világából
Mit tanulhat a HR a neuromarketingtől? Hogyan működik az álláskeresők és munkatársaid agya, amikor rád gondolnak?
5 tipp, melynek segítségével vonzóbbá teheted állásajánlatodat
Mutasd meg, hogy miért jó nálad dolgozni!
„Ugyan már, úgyis minden cég hazudik?”
Mi az, amivel a felsővezetők előszeretettel büszkélkednek, amit a HR-esek csinálnának is, ha kapnának hozzá támogatást, és amiből a munkavállalók nem érzékelnek szinte semmit?