hirdetés
hirdetés
hirdetés

És ha így gondolkodnál: ha nem válaszol az e-mailemre, biztos nem is akarja igazán, hogy nála dolgozzak?

A vállalatok hány százaléka foglalkozik tudatos márkaépítéssel, milyen területre bízza, és kit céloz vele? Ezekre is választ kaphatunk a hiánypótló kutatásból.

Változás előtt állunk a munkáltatóimárka-kommunikációban.

Ma ezekre a kommunikációs aktusokra egészen más szabályok vonatkoznak, mint akár csak öt-tíz évvel ezelőtt, és nem árt, ha tisztában vagyunk a bekövetkezett változásokkal – figyelmeztet a szakértő.

Sok vállalatnál vita folyik arról, ki a kultúra igazi alakítója: a HR, a felsővezetők, a középvezetők vagy a beosztott dolgozók? A helyzet az, hogy valójában mindenki, akár tud róla, akár nem.

Elnyomott introvertáltak, versenyhelyzet és kooperáció, rossz jelöltélmény. Mi kell még?

Induló cikksorozatunkban a HRKOMM Award 2018 díjnyertes kampányait mutatjuk be. Kezdésként nézzünk egy díjnyertes videós kampányt az SSC szektorból!

Ezt az 5 dolgot feltétlenül gondold át munkába visszatérő szülő interjúztatása esetén.

Íme néhány módszer, melyek alkalmazásával elérhetjük, hogy új munkavállalóink már a legelső naptól kezdve a szervezet részének érezzék magukat.

A mozgás öröme és az inkluzivitás melletti tanúságtétel: érdemes odafigyelni a sportszerkereskedő vállalat legújabb kezdeményezésére!

hirdetés

Egy történet, amely elgondolkodtató kérdéseket vet fel a toborzás-kiválasztással, a céges employer brandinggel és a munkavállalói élménnyel kapcsolatban.

Nem a fizetés a leglényegesebb információ, amire figyelnünk kell, de az is kiemelten fontos.

Zárás előtti kaland a boltban – ez lehet a tanulság recruitereknek.

Az európai szövetségnek egy kizárólagos magyarországi tagja van.

A digitális ügyfélélmény legújabb trendjeit a hazai HR-vezetőknek is érdemes figyelniük, hiszen a tanulságok a HR által nyújtott digitális munkavállalói élményre is átvihetők.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés