hirdetés
hirdetés
hirdetés

Belegondoltál már abba, hogy mekkora jelentősége lehet egy-egy jól megválasztott színnek a belső kommunikációs anyagaidban?

Hetedik alkalommal ítélték oda a Randstad Employer Brand Research hazai díjait. A cikkben a díjazottak névsora mellett a független munkáltatói márkakutatás fontos tanulságai is olvashatók.

A Kinnarps és a KYAT Group közös kutatása arra kereste a választ, mi van a legnagyobb hatással a dolgozók motivációjára. „A Te irodád!” kérdőívet több, mint 1000 válaszadó töltötte ki.

2020-ban a munkáltatói márkaépítés a cégen belül integráltan létezik – mondja Johann Driessens, a 2018-as év globális munkáltatói márkavezetője és a Branded.Careers alapítója.

A magyarok egyelőre vegyes érzelmeket táplálnak a szolgáltatóközpontok iránt, ám a tendencia lassan, de biztosan javul.

Az employer branding és az employee experience nagyon nem ugyanazt jelenti.

Az álláshirdetések rengetegében szemezgetve gyakran akadhatunk izgalmas, poénos vagy éppen elrettentő darabokra.

A március közepéig futó kampányon a Café Communicationsszel dolgoztak együtt.

Hiába az akarat, ha a végrehajtás irányítói nem adják be a derekukat…

Az employer branding mára már nem csak a bevonzás-elkötelezés-megtartás hármasáról szól.

hirdetés

Tanuld meg az employer branding fortélyait játszva, a stratégiától kezdve, a belső bevezetésen át a külső kommunikációig a Brandivity-vel! (x)

5 dolog, melyre érdemes 2020-ban hangsúlyt fektetni.

Sokat elárul egy cég működéséről, hogyan bánik a jelöltjeivel. Így ne!

Egyedi transzparens rendszer, tábortűz-esemény, ahol minden munkatárs elmondhatja nyűgjeit-bajait, olajozottan működő home office – hogy is néz ki mindez a gyakorlatban? A Neticle ügyvezetőjét kérdeztük.

Az olvasó és könyv közötti egyedi kapcsolatot mutatja be a Bookline kampánya.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés