hirdetés
hirdetés
hirdetés

....ekkor szállt el Dave Carroll agya, aki további reklamáció helyett megírta szarkasztikus dalát, és feltolta a Youtube-ra. Neki nemzetközi ismertséget, a légitársaságnak hosszan fájó reputációs veszteséget hozott.

Az imázs készen van. Akkor is, ha nem építesz rajta semmit. Magától épül fel, ha akarod, ha nem. Akkor mégis mit érdemes vele tenni?

Egy állásbörze ideális terep a tehetségek becserkészésére. Mégis előfordul, hogy egyes cégek "lazán" elengedik őket. Vajon mit csináltak rosszul?

"5 év alatt körülbelül ötvenszer használtunk nem lejárt sajtot" - írta egy dolgozó. Aki azóta már nem dolgozik ott...

Egy hr-tanácsadó cég vicces arcokkal hívja fel saját szolgáltatásaira a figyelmet. Ahol ilyen képet vág a főnök, ott elkel a profi hr-tanácsadás...

Akinek nem inge, az nem veszi magára, ezért az employer brandinggel sokszor senki sem akar foglalkozni, pedig kéne.

Hogy óvjuk meg céges hírnevünket az elbocsátott elégedetlen dolgozóktól? 

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés