hirdetés
hirdetés
hirdetés

A büntetés-végrehajtás toborzási kampánya téged is rabul ejt majd!

Eredményt hirdettek a Decathlon és a Magyar Íróválogatott által kiírt versenyen, amelyben a legkreatívabb szurkolói rigmusokat keresték.

 

Közel háromszáz jelentkező, 24 óra, 9 HR-es, 27 ajánlat. Így szerzett gyakornokokat egyetlen éjszaka alatt a Telekom.

…De ez nem jelenti azt, hogy az egyik kevésbé fontos lenne a másiknál. A jó munkaköri leírás ugyanannyira fontos a toborzáshoz, mint az álláshirdetés. Hogyan írjuk meg jól?

Avagy előbb-utóbb felmerül a kérdés: ki interjúztat kit?

Ahogy a munkaerő értéke egyre emelkedik, úgy válik egyre fontosabbá a kérdés, hogyan bánhatunk jól a dolgozóinkkal. A választ máris eláruljuk.

Hogyan folytatódik a jelöltélmény a munkába lépés első napjától, és min múlik igazán a megtartás?

A befektetési bank hazai leányvállalatának budapesti sakkcsapata mérkőzött meg a magyar női sakkválogatottal egy jótékonysági sakktorna keretében, miközben employer brandet is építettek.

A legjobbnak ítélt munkahelyeken a dolgozók dönthetnek olyan kérdésekben, mint például az irodai környezet kialakítása.

A titok a jó hr business case-ben rejlik, mondja a szakértő. De ezt hogyan is lehet összeállítani?

hirdetés

Egy jó példa arra, hogyan lehet megszólítani a célcsoportot és mozgósítani a fiatalokat.

Hogyan lesznek a vállalat által meghatározott célokból közös célok? És miért fontos a transzparencia? Egy szemléletes példa.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Amikor Elon Musk személyesen válaszol, a Spotify hálás, a Starbucks pedig többet mond minden szónál.

Hogyan válhat az outplacement program a munkáltatói márka szerves részévé?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés