hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ideje a cégeket felkészíteni a generációs szakadékok áthidalására.

Elsősorban a teches cégek ilyenek. Kiosztották a Szerethető Munkahely Díjakat

A legtöbb embernek nem a networkingelés a munkája kedvenc része, sokan ódzkodnak tőle, nem jók benne, csalónak érzik magukat. Pedig csak az alapszabályokat kell betartani. 

Múlt héten lezárult a HVG állásbörze őszi etapja. A tanulságok alapján ezúton szeretnénk négy jó tanácsot adni a kiállítóknak.

Hány terület van egy cég életében, mely stratégia elkészítését indokolhatja? Ilyen a munkáltatói márkaépítés is.

....ekkor szállt el Dave Carroll agya, aki további reklamáció helyett megírta szarkasztikus dalát, és feltolta a Youtube-ra. Neki nemzetközi ismertséget, a légitársaságnak hosszan fájó reputációs veszteséget hozott.

Az imázs készen van. Akkor is, ha nem építesz rajta semmit. Magától épül fel, ha akarod, ha nem. Akkor mégis mit érdemes vele tenni?

Véget ért a nyár és vele a szabadságok. Íme néhány tanulság arról, hogyan lehet elkerülni a nyári időszakban a munkáltatói márka sérülését.

 

Egy állásbörze ideális terep a tehetségek becserkészésére. Mégis előfordul, hogy egyes cégek "lazán" elengedik őket. Vajon mit csináltak rosszul?

"5 év alatt körülbelül ötvenszer használtunk nem lejárt sajtot" - írta egy dolgozó. Aki azóta már nem dolgozik ott...

hirdetés

Egy hr-tanácsadó cég vicces arcokkal hívja fel saját szolgáltatásaira a figyelmet. Ahol ilyen képet vág a főnök, ott elkel a profi hr-tanácsadás...

Akinek nem inge, az nem veszi magára, ezért az employer brandinggel sokszor senki sem akar foglalkozni, pedig kéne.

Hogy óvjuk meg céges hírnevünket az elbocsátott elégedetlen dolgozóktól? 

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés