hirdetés
hirdetés
hirdetés

A tanulás ma már felnőttkorban is az életünk elengedhetetlen része. De vajon hányféleképpen lehet a tanulást a toborzás, az onboarding vagy éppen a megtartás céljából felhasználni?

Employer branding egy fesztiválon? Két sör között egy állásinterjú? Ezt csinálja most meg a Mercedes. 

Csokorba gyűjtöttünk néhány kreatív toborzási megoldást, amelyekben az a közös, hogy egy nehéz munkaerőpiaci helyzetben kínáltak kiutat.

Az új generáció megjelenése a munkaerőpiacon az irodaházakkal kapcsolatos igényeket is átalakítja.

Vezetőként erre az öt kérdésre válaszolva járulhatsz hozzá az igazán eredményes employer brandinghez.

Az utóbbi pár évben jellemző tendenciává vált a lemorzsolódás, vagyis az az eset, amikor a kiválasztott jelölt nem megy el a személyes beszélgetésre.

Ezektől az álláshirdetésekben felbukkanó szavaktól és kifejezésektől menekülnek a fiatal munkavállalók.

Korosztálytól független trendekre derült fény egy felmérésből, amelyben irodai dolgozókat kérdeztek meg, milyen munkahelyi környezetben dolgoznának szívesen.

Kreatív munkáltatói márkaépítési megoldással állt elő az OTP Bank az új munkavállalók bevonzására. Nézd meg a több szempontból is tanulságos videót!

Toborzás és employer branding újragondolva.

hirdetés

Ezzel a 4 dologgal munkaadóként is vonzóbbá teheted a vállalkozásod a családos munkavállalóknak. Kezdd el még idén nyáron!

Nagyon fontos az első benyomás.

A kiválasztási folyamat és az employer branding nem ér véget a szerződéskötésnél!

Három rendhagyó kérdéssel többet tudhatunk meg a jelöltünkről, mint gondolnánk!

Egy jó hirdetés mentes a közhelyektől, konkrétumokat tartalmaz, és az elvárások mellett az is megjelenik, hogy mit tudnak cserébe nyújtani.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés