hirdetés
hirdetés
hirdetés

Idén harmadszor gyűjtötte össze a BrandFestival trendLAB szakértői csapata azokat a marketing- és kommunikációs trendeket, amelyek uralni fogják a 2020-as évet.

Álláshirdetés írása esetén rengeteg kérdés merülhet fel. Mi az, ami a leggyakoribb hiba? Hogyan lehet feldobni és a célcsoportra fókuszálni egy kiírást? Magyar vagy angol nyelvű leírás?

Mellékszereplőből a reflektorfénybe, avagy ezért elképzelhetetlen ma már toborozni a közösségi oldalak nélkül.

4 marketingstratégia, amelyeket feltétlenül vess be HR-esként. Márkaépítés, élményközpontúság – ezek a kötelező prioritások.

Hazai HR szakemberek osztják meg tapasztalataikat arról, mi kerüljön a munkavállalói élménycsomagba.

Szokatlan beillesztési praktikák, amelyeket érdemes lenne elsajátítani.

A Brandbook.hu átfogó felmérésben vizsgálta a hazai B2B vállalkozások márkaépítési gyakorlatait, kiemelt figyelmet fordítva a különféle online platformokra.

Nem jutottál ki Lisszabonba az idei Employer Branding Day-re? Olvasd el ezt az exkluzív beszámolót, mely a négy legfőbb trendet mutatja a világ élvonalából!

Erősödő trend, hogy a multicégek immár élményekkel kötik magukhoz a legtehetségesebb munkavállalókat. Exkluzív tudósítás a World Employer Branding Day-ről!

Íme, a legfrissebb trendek a munkáltatói márka legnagyobb nemzetközi szakmai rendezvényéről!

hirdetés

Hasznos gondolatok a kis- és középvállalkozások munkaerőpiaci láthatóságáról és lehetőségeiről.

Employer brandinggel a vendéglátást sújtó fluktuáció ellen.

És ha így gondolkodnál: ha nem válaszol az e-mailemre, biztos nem is akarja igazán, hogy nála dolgozzak?

A vállalatok hány százaléka foglalkozik tudatos márkaépítéssel, milyen területre bízza, és kit céloz vele? Ezekre is választ kaphatunk a hiánypótló kutatásból.

Változás előtt állunk a munkáltatóimárka-kommunikációban.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés