hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Amikor Elon Musk személyesen válaszol, a Spotify hálás, a Starbucks pedig többet mond minden szónál.

Hogyan válhat az outplacement program a munkáltatói márka szerves részévé?

Sörcsap, csúszda, PS4 van-e?...  Avagy: így fejlessz jó munkavállalói élményt!

Mi a közös a vállalati és a zenészvilágban? Ez nem egy vicc kezdete, hanem a BP egyedi megoldása employer branding témakörben.

A social media ereje a munkavállalók elérése érdekében nagyon fontos a cégeknek, azonban sokan még mindig nem használják ki az ebben rejlő lehetőségeket.

Menő céges ruhákkal, vibráló színekkel és divatfotózással az employer brandingért.

Íme egy csokornyi employer branding videó, amelyek vagy nagyon jók, vagy nagyon rosszak, de az biztos, hogy tanulni lehet belőlük.

Az egyterű irodák elterjedésével egyre fontosabb szempont a munkatársak zavartalan munkavégzése.

A játékosítás szexi. Aknázzuk ki a benne rejlő lehetőségeket! – mondja a szakértő.

hirdetés

5 hasznos tipp az érték és munkavállalói élmény alapú employer branding stratégiához.

11 ballépés, amellyel elkergethetjük a legjobb jelöltjeinket.

Ahhoz, hogy a hazai cégek erős munkáltatói márkát építsenek nem kell rakétát küldeniük a Marsra és vezetőiknek Elon Muskká válniuk. Mindenesetre inspirálódhatnak tőle. 

A cég fizeti a dolgozók nyaralását? Van, ahol ez nem álom, hanem maga a valóság.

A tanulás ma már felnőttkorban is az életünk elengedhetetlen része. De vajon hányféleképpen lehet a tanulást a toborzás, az onboarding vagy éppen a megtartás céljából felhasználni?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés