hirdetés
hirdetés
hirdetés

Friss cikksorozatunkban a HRKOMM Award Best Practices eseményen bemutatkozott idei HRKOMM-nyertes kampányokat mutatjuk be. Ezúttal a CIB Bank Fiókhálózat támogatása az első járványhullám idején elnevezésű aranyérmes kampánya kerül sorra.

Februárban, egy online esemény keretében mutatkoztak be a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai.

Az online térben különösen felerősödhet az első napokat, heteket jellemző elveszettség érzése.

Mit tanulhat a HR a neuromarketingtől? Hogyan működik az álláskeresők és munkatársaid agya, amikor rád gondolnak? 

A konferencia legfontosabb mondanivalója 10 pontban.

Rendhagyó toborzási megoldással reagálnak a sofőrhiányra.

Mi az, amivel a felsővezetők előszeretettel büszkélkednek, amit a HR-esek csinálnának is, ha kapnának hozzá támogatást, és amiből a munkavállalók nem érzékelnek szinte semmit?

hirdetés

Amíg az elmúlt években a nyarak uborkaszezonnak számítottak az álláskeresők körében, addig idén kimondottan aktív maradt a “fehérgalléros” munkakeresés a karantén feloldását követően is.

Te is így utasítod vissza a jelöltjeidet? Téged utasítottak már el így?

A HR- és kommunikációs szakma azt találgatja, hogyan lehet jól csinálni, megfelelően reagálni például az elmúlt időszakhoz hasonló, pandémia okozta krízishelyzetekre. Mindenki a tuti forgatókönyvekre vágyik, sok szakértő pedig kínálja is a „tuti” megoldásokat.

A jelöltélmény az előszűréssel kezdődik, és az interjún folytatódik. Cikksorozatunk a kiválasztási életciklus 6 lépését mutatja be.

A Comity a többéves employer branding tapasztalattal rendelkező Morselli ügynökség állásportálja, ahol a cégek elsősorban vizuális fókusszal mutathatják be magukat. (x)

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés