hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folyamatos növekedésben a munkavállalói bizalmi index a BNP Paribas Cardif felmérése alapján.

A munkaerőpiac kiaknázatlan lehetőségeit is megcélozza a vállalat.

Felbolydult az álláspiac, mindenki jobb munkát szeretne. Az elmúlt egy év álláskeresőinek 2/3-a jelenleg is aktív pályázó, akár van munkahelye, akár nincs.

15 éve dolgozik felsővezetői tanácsadóként, jól ismert szereplője a magyarországi kereskedelmi és napi fogyasztási cikk szektornak.

Találja meg az új munkatársat egy perc alatt, GDPR-kompatibilisan – ebben segít az Allas.hu újonnan élesített szolgáltatása.

Minden harmadik apa elmenne gyesre, ha lenne rá lehetősége – derül ki az Apu-kalipszis blog felméréséből.

Az ötletelés hatékonyságát számos módon növelhetjük – például LEGO® SERIOUS PLAY® módszerrel.

Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a magyar üzletekben – derül ki a 2018-as globális Mosoly-jelentésből.

Ezeket az ötleteket gyűjtöttük be a Google, az Adidas és a Salesforce előadóitól a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb globális eseményén járva.

Ebben a friss videóban a Google Assistant egy új szerepkörben mutatkozik be. Az újítás hr-szemszögből is érdekes.

hirdetés

A Zukunft Personal Süd konferencián járva úgy éreztük, hogy Németországban már haladó szinten vannak a toborzási és dolgozói wellbeing technikák. Lássuk, mik ezek.

Dávid Ágnes ezt megelőzően a LeasePlan Hungária Zrt. HR-menedzsereként tevékenykedett.

Mennyire tartják fontosnak a hazai cégek a munkavállalói élményt, milyen gyakorisággal mérik, és mit tesznek érte? A kutatásból kiderül.

A Futureal jóvoltából egy újabb lépést teszünk az olyan irodaházak felé, amelyek a környezettel és az emberekkel egyaránt harmóniában vannak.

Most megismerheted a díjnyertes employer branding kampányok titkait!

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés