hirdetés

Regisztráció

Kedves Látogatónk!

Értesüljön legfrissebb HR, vezetői és pszichológiai tartalmainkról, eseményeinkről és ajánlóinkról heti rendszerességű hírlevelünkben és kiemelt ajánlatainkról közvetlenül e-mailben!  A regisztráció ingyenes, és csak pár percet vesz igénybe!

Minden mező kitöltése kötelező!

 
A jelszónak legalább 6 karakter hosszúnak kell lennie. A saját adatainak védelme érdekében kérjük, próbáljon nehezen kitalálható jelszót megadni!
 
Titulus:
Vezetéknév:
Keresztnév:
E-mail cím:
Jelszó:
Jelszó újra:
Hírleveleink:
Hozzájárulok, hogy hírlevelek számomra történő kiküldése céljából az adatkezelő a személyes adataimat felhasználja. Kijelentem, hogy az adatkezelő adatkezelési tájékoztatóját megismertem és kifejezetten elfogadom.
Hrpwr Hírlevél
Kérem, írja be a képen látható szöveget:
Hozzájárulok, hogy az adatkezelő a hrpwr.hu portálon történő regisztráció céljából a személyes adataimat felhasználja. Kijelentem, hogy az adatkezelő adatkezelési tájékoztatóját megismertem és kifejezetten elfogadom.
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!