hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kékgalléros-megtartási tippek

Ne csak a bérét emeld, gondoskodj a jó szállásáról is!

Egy jó minőségű munkásszállás komoly megtartóerővel bír a kékgallérosok körében – vélik a Staff House Zrt. által megkérdezett humánerőforrás-szakemberek. A gyártóvállalatok HR-vezetőivel és a legnagyobb munkaerőkölcsönzők bevonásával készített friss kutatás szerint a vállalatok az egyre kiélezettebb verseny ellenére elsősorban még mindig béremeléssel kívánják megtartani a kékgalléros munkaerőt.

Emellett még a megfelelő minőségű szállás biztosítása és a juttatási csomag bővítése számít a legelfogadottabb eszközöknek.

A Staff House Zrt. kutatásába bevont, kékgalléros munkaerővel foglalkozó humánerőforrás-szakemberek visszajelzései megerősítették, hogy az elszállásolás körülményei kulcsfontosságúak a munkatársak megtartásában. A megkérdezett szakemberek több mint háromnegyede úgy véli, hogy a jó minőségű munkásszállás nagymértékben pozitívan hat a fluktuáció alakulására.

Több tízezer ember hiányzik a gyártó szektorból, ilyen munkaerőpiaci körülmények között minden eszköz felértékelődik, amellyel a fluktuáció csökkenthető. A HR-vezetők körében egyre többen ismerik fel, hogy az a munkavállaló, aki elégedett életkörülményeivel, sokkal szívesebben és tovább marad az adott munkáltató vállalatnál. Tapasztalataink szerint a szállás felszereltsége és állapota kulcsfontosságú ennek az élménynek a biztosításához” – egészítette ki a felmérés eredményeit Kondor András, a Staff House Zrt. vezérigazgatója.

A felmérés kitért arra is, hogy milyen további eszközöket használnak a munkáltatók a munkavállalók megtartására. Az utóbbi években kiélezetté vált bérverseny ellenére továbbra is a béremelést tekintik a legeredményesebb eszköznek a HR-szakemberek. Emellett leggyakrabban még a megfelelő minőségű munkásszállást, illetve a juttatási csomag bővítését említették a megkérdezettek. Ezeken felül, de kisebb gyakorisággal alkalmazzák a munkakörülmények javítását célzó intézkedéseket, továbbá a munkatársak elégedettségének mérését és a jutalmazási rendszer bővítését, illetve egyebek mellett a képzési és mentoring programokat.

A Staff House Zrt.-ről

A magyar tulajdonú Staff House Zrt. 2007 óta foglalkozik kékgalléros munkavállalók tömeges elszállásoltatásával, valamint a munkáltatók számára nyújtott teljes körű szálláshely-szolgáltatással. A dinamikusan fejlődő cég mára országos szintű hálózatot épített ki közel 40 saját üzemeltetésű ingatlannal. A cég ügyfelei a hazai munkaerőpiac jelentős munkaerő-kölcsönzői és gyártó vállalatai. Kiemelt céljának tekinti, hogy a munkavállalók igényeihez illeszkedő szállásokkal támogassa azok munkahelyi teljesítményét, valamint az ügyfeleknek nyújtott teljes körű szolgáltatáscsomagokkal levegye a munkavállalók szállásoltatásával kapcsolatos terheket az ügyfelei válláról, közvetetten pedig a termelékenység növeléséhez és a fluktuáció csökkentéséhez is hozzájáruljon.

(forrás: Goodwill Communications)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés