hirdetés
hirdetés
hirdetés

HRKOMM Award 2017 Best Practices

Leépítés utáni sokk: így rázd fel a szervezetet!

Hogyan rázzuk fel a szervezetet és hozzuk vissza magas szintre a dolgozói elégedettséget a jelentős létszámleépítés után? A CIB Bank HRKOMM Award-aranyérmes megoldását mutatjuk be.

A HRKOMM Award 2017 nyertes pályázatait bemutató sorozatunkban ezúttal a Munkavállalók Felé Irányuló Kommunikációs Megoldások kategórián belül a legjobb változásmenedzsment kampány belső kommunikációját bemutató CIB Bank megoldását tesszük közzé.

2016 késő tavaszán jelentős, csoportos létszámleépítésre került sor a CIB Bankban, ami a válság utáni „nyugalmi évek” után azzal fenyegetett, hogy a rendkívüli energiával 2016-ra újra magas szintet elért dolgozói elégedettség hirtelen újra jelentősen visszaesik, kockáztatva az üzleti stratégia sikerének elérését.

A létszámleépítés és az emberi, ún. gondoskodó elbocsátás program teljes és transzparens kommunikációja után szükségesnek tartották egy átfogó programsorozat felépítését, ami a stabil belső vállalati márka erősségeire építkezve minden pontjában újszerű és bevonó programokkal felrázza a szervezetet.

A négy hónapon keresztül, 2016. szeptember-december között „SHAKE IT UP” néven zajlott programsorozat célja az volt, hogy megerősítsék a Bankcsoport alkalmazásában maradó munkatársak elköteleződését, és a leépítések utáni sokkból felrázzák a szervezetet.

Kulcsár Zoltán - CIB

Az elsősorban belső erőforrásokra támaszkodó, 34 eseményből álló programsorozat kommunikációját az alábbiak köré szervezték:

1. Augusztus vége: bevezető kommunikáció.

2. C – Community: szeptember a közösségépítés hónapja.

3. I – Innovation: októberben fókuszban az innováció.

4. B – Business: novemberben az üzleté a főszerep.

5. December: programzárás év végi díjazással és elismerésekkel.

Innét töltheted le a pályázatot bemutató pdf-et!

hirdetés

Fileok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés