hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dolgozói jóllét

Kíváncsi, hogy mi lesz 2018 egyik legfontosabb hr-trendje?

2017 végén már kezdtek kirajzolódni bizonyos trendek, melyek a 2018-as évet is valószínűleg meghatározzák majd a dolgozói jóllét területén. Amerikai trendekről beszélünk, melynek hatásai valamilyen szinten itthon is érezhetőek lesznek. 

Ami biztos, hogy 2018-ban a cégek számára még fontosabb lesz a dolgozók jóllétével foglalkozni - írja Jason Fan dolgozói jóllét-specialista. Számos szolgáltatás, program alapul már erre, és nem lepődünk majd meg, ha ezek száma gombamód nőni kezd. De nézzük a 3 alapirányt, ami meghatározza majd az évünket.

1. Mellébeszélés helyett adatvezérelt visszajelzés

Annak ellenére, hogy az „adatvezéreltség” szó már közhelynek számít szinte minden iparágban, a hr területén még mindig tudunk újat mondani ezzel. A „hallgass a megérzéseidre” filozófia felett eljárt az idő, és már nincs több kifogás, hiszen egyre több eszköz áll rendelkezésre ahhoz, hogy nyomon kövessük a különbféle hr-kezdeményezések hatásfokát.   

Miután a piacot elárasztották a dolgozói jóllét növelését célzó szolgáltatók, még nagyobb szükség lesz arra, hogy a hr-szakemberek eszközöket kapjanak a kezükbe a választáshoz. Ezentúl nem lesz elég egy lehengerlő sales-prezentáció, a valós adatokon, visszajelzéseken alapuló mérést, hatásfokot, ROI-t is biztosítani kell.

2. Testre szabott jóllét

A dohányzás-leszoktatás és lépésszámlálás továbbra is fontos sarokkövei lesznek a jóllétet célzó programoknak, de önmagában ez már kevés lesz. A trend abba az irányba mutat, hogy a dolgozóknak, és elsősorban az újonnan munkába álló generációnak ennél többre van szüksége ahhoz, hogy jól érezze magát a bőrében. Alapvető jelentősége lesz annak, hogy egy vállalat biztosítja-e a dolgozók jóllétéhez szükséges széles körű és testre szabott feltételeket. A személyes testre szabás, a perszonalizáció lesz a kulcsa annak, hogy megfogjuk és megtartsuk a fiatalok egyre csökkenő figyelmét.

3. Mi történik a munkahelyen kívül?

A munkavállalói élmény kifejezés összefonódott a munkahelyi jóllét fogalommal. Égető szükséglete a cégeknek az, hogy olyan cégkultúrát alakítsanak ki, ami az összetartozás érzésére és a dolgozói felelősségvállalásra épül. Ennek ellenére, a munkahelyen kívüli élet is nagyon meghatározó a teljes dolgozói jóllétben. (Nézzük csak a jó öreg Maslow piramist). Így a cégeknek ezentúl arra sem árt odafigyelni, hogy a dolgozók a cégek kívüli életükben „jól” legyenek. 

(forrás: www.unleashgroup.io)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! A verseny shortlistesei és nyertesei pontszerzők a Kreatív PR Toplistán! Nevezési határidő: 2018.04.06.

hirdetés