hirdetés
hirdetés
hirdetés

A megbecsülés magasiskolája

Egy ingatlancég 10 millió dollár értékű bónuszt osztott ki munkatársainak a karácsonyi partyn

Egy marylandi ingatlancég a karácsonyi bulin piros borítékokat osztott szét a munkavállalói között. A St. John Properties 198 dolgozója ekkor még nem sejthette, hogy átlagosan 50.000 dollárnyi (azaz 15 millió forint) bónusz lapul a borítékokban.

A dolgozók azt nyilatkozták, hogy szóhoz sem jutottak, nincsenek érzelmek, melyek leírják, mit éreztek a boríték kinyitásakor. „Valószínűleg ez megváltoztatja az életemet” - mondta egy dolgozó. 

A St. John Properties vezetője elmondta a CNN-nek, hogy 14 év alatt a vállalat megduplázta ingatlanfejlesztési célját, és ezt szerették volna megköszönni a dolgozóknak. Mindenkinek aszerint lett kiosztva a bónusz, hogy mennyi ideje dolgozott a cégnél. Aki csak nemrég csatlakozott a vállalathoz, az 100 dollárt kapott, a legnagyobb értékű boríték pedig 270.000 dollár volt.

A vállalat vezetője szerint hatalmas élmény volt látni a dolgozók arcán a hálát, a boldogságot, az örömkönnyeket. Sorba álltak, hogy megölelhessék és elmondhassák, mire fogják felhasználni a bónuszt. Van, aki mára már hitel - és adósságmentes, vagy az oktatásukat, diákhitelüket fizetik belőle. Van olyan is, aki a gyermekei jövőjébe invesztálja a kapott összeget. 

A St. John Properties nagyon büszke a dolgozóira és ezt szerették volna különleges módon meghálálni. Joggal mondhatják el, hogy sikerült, hiszen azóta is az egész világon terjed a hírük. Szerintünk nagyon jó stratégiát választottak ahhoz, hogy megismertessék a céget és láthatóvá tegyék azt, milyen fontos érték számukra a munkavállaló. Példát lehet venni róluk! 

Novák Dóra, online szerkesztő, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: CNN)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

hirdetés