hirdetés
hirdetés

A megbecsülés magasiskolája

Egy ingatlancég 10 millió dollár értékű bónuszt osztott ki munkatársainak a karácsonyi partyn

Egy marylandi ingatlancég a karácsonyi bulin piros borítékokat osztott szét a munkavállalói között. A St. John Properties 198 dolgozója ekkor még nem sejthette, hogy átlagosan 50.000 dollárnyi (azaz 15 millió forint) bónusz lapul a borítékokban.

A dolgozók azt nyilatkozták, hogy szóhoz sem jutottak, nincsenek érzelmek, melyek leírják, mit éreztek a boríték kinyitásakor. „Valószínűleg ez megváltoztatja az életemet” - mondta egy dolgozó. 

A St. John Properties vezetője elmondta a CNN-nek, hogy 14 év alatt a vállalat megduplázta ingatlanfejlesztési célját, és ezt szerették volna megköszönni a dolgozóknak. Mindenkinek aszerint lett kiosztva a bónusz, hogy mennyi ideje dolgozott a cégnél. Aki csak nemrég csatlakozott a vállalathoz, az 100 dollárt kapott, a legnagyobb értékű boríték pedig 270.000 dollár volt.

A vállalat vezetője szerint hatalmas élmény volt látni a dolgozók arcán a hálát, a boldogságot, az örömkönnyeket. Sorba álltak, hogy megölelhessék és elmondhassák, mire fogják felhasználni a bónuszt. Van, aki mára már hitel - és adósságmentes, vagy az oktatásukat, diákhitelüket fizetik belőle. Van olyan is, aki a gyermekei jövőjébe invesztálja a kapott összeget. 

A St. John Properties nagyon büszke a dolgozóira és ezt szerették volna különleges módon meghálálni. Joggal mondhatják el, hogy sikerült, hiszen azóta is az egész világon terjed a hírük. Szerintünk nagyon jó stratégiát választottak ahhoz, hogy megismertessék a céget és láthatóvá tegyék azt, milyen fontos érték számukra a munkavállaló. Példát lehet venni róluk! 

Novák Dóra, online szerkesztő, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: CNN)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés