hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető és csapatműködés

Nem mindegy, gyorsan mész, vagy messzire

„A csapat nem olyan emberek összessége, akik együtt dolgoznak – hanem olyan embereké, akik bíznak egymásban, támogatják és segítik egymást” – jelenti ki Oleg Vishnepolsky, a DailyMail Online és a Metro.Co.Uk technológiai vezetője a LinkedInen közzétett újabb rövid, de velős eszmefuttatásában.

Túlságosan gyakori jelenség, hogy a szervezetek egyfajta hősmentalitásból kiindulva az egyéneket jutalmazzák a csapatok rovására – és eközben elfelejtik, amit Steve Jobs mondott: „Soha, semmi nagyszerű dolgot nem egy ember hozott létre. Mindig egy csapat ember hozza létre a nagyszerű dolgokat.”

A hősök gyorsan haladnak előre.

De… Ha gyorsan akarsz előre haladni, menj egyedül. Ha viszont messzire akarsz jutni, ehhez már egy csapatra lesz szükséged.

Ha vezető vagy, rajtad múlik, hogy olyan környezetet teremts, ahol értékelik és elismerik a csapatmunkát.

Ha csapatban dolgoztok, akkor vezetőként az a munkád, hogy

– meggyőződj róla: mindenki eléri a célt;

– felismerd és jutalmazd az olyan viselkedéseket, mint például ha a csapattagok segítenek egymásnak, a csapatcélokat a saját egyéni céljaik fölé helyezik, és ha együtt dolgoznak a közös célok eléréséért;

– ne vegyél fel a csapatba olyan „szupermunkaerőt”, aki úgy érzi, a kiváló egyéni teljesítményéből fakadóan nyugodtan lehet bunkó a többiekkel – az ilyen emberek hamarabb teszik tönkre a csapatodat, mintsem észrevennéd;

– felhatalmazd és bátorítsd a csapatot arra, hogy hozzanak közösen döntéseket, és a legjobb ötletüket valósítsák meg. Együtt.

Egyetértetek?

(forrás: LinkedIn Pulse)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

hirdetés