hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető és csapatműködés

Nem mindegy, gyorsan mész, vagy messzire

„A csapat nem olyan emberek összessége, akik együtt dolgoznak – hanem olyan embereké, akik bíznak egymásban, támogatják és segítik egymást” – jelenti ki Oleg Vishnepolsky, a DailyMail Online és a Metro.Co.Uk technológiai vezetője a LinkedInen közzétett újabb rövid, de velős eszmefuttatásában.

Túlságosan gyakori jelenség, hogy a szervezetek egyfajta hősmentalitásból kiindulva az egyéneket jutalmazzák a csapatok rovására – és eközben elfelejtik, amit Steve Jobs mondott: „Soha, semmi nagyszerű dolgot nem egy ember hozott létre. Mindig egy csapat ember hozza létre a nagyszerű dolgokat.”

A hősök gyorsan haladnak előre.

De… Ha gyorsan akarsz előre haladni, menj egyedül. Ha viszont messzire akarsz jutni, ehhez már egy csapatra lesz szükséged.

Ha vezető vagy, rajtad múlik, hogy olyan környezetet teremts, ahol értékelik és elismerik a csapatmunkát.

Ha csapatban dolgoztok, akkor vezetőként az a munkád, hogy

– meggyőződj róla: mindenki eléri a célt;

– felismerd és jutalmazd az olyan viselkedéseket, mint például ha a csapattagok segítenek egymásnak, a csapatcélokat a saját egyéni céljaik fölé helyezik, és ha együtt dolgoznak a közös célok eléréséért;

– ne vegyél fel a csapatba olyan „szupermunkaerőt”, aki úgy érzi, a kiváló egyéni teljesítményéből fakadóan nyugodtan lehet bunkó a többiekkel – az ilyen emberek hamarabb teszik tönkre a csapatodat, mintsem észrevennéd;

– felhatalmazd és bátorítsd a csapatot arra, hogy hozzanak közösen döntéseket, és a legjobb ötletüket valósítsák meg. Együtt.

Egyetértetek?

(forrás: LinkedIn Pulse)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés