hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezetői elvárások

Mit vár egy vezető a HR-től? Nem támogatást...

Kihívások és a változásokra adott válaszok vezetői és HR oldalon. Vezetői elvárások a HR-rel szemben.

Napjaink és a jövő vezetői gyorsan változó környezetben, komplex kihívásokkal néznek szembe. Az ICF HR Brand(em) konferencia kerekasztalbeszélgetésén elhangzott néhány nagyon fontos szempont ami iránymutatást adhat a HR területen dolgozó szakembereknek.

 Digitális adatkezelés és employer branding

 Bauer Dávid, a MOL HR igazgatója szerint a digitalizáció és a cég integrált employer branding-jének kialakítása az a két terület melyen a legnagyobb aktivitást várja el egy vezető a HR menedzsmenttől. A digitalizáció eredményeképpen nagy mennyiségű és gyorsan használható adat áll rendelkezésre, melynek feldolgozása és a releváns eredmények értékelése nélkülözhetetlen a munkaerőállomány kezelésében. A jövőbe tekintve pedig a mesterséges intelligencia alkalmazásától sem kell  tartózkodnunk ezen a területen. Amikor a cégek munkaerőhiánnyal küzdenek, vagy nehézségeket okoz a munkaerő megtartása, a talentek szervezeten belüli motiválása az employer branding elengedhetetlen, melyre a MOL is nagy hangsúlyt helyez.

 Partnerség és együtt gondolkodás – Ne támogasson, hanem gondolkozzunk együtt!

 A Hewlett Packard Enterprise Hungary ügyvezetője Gonda Gábor markáns véleményt fogalmazott meg. A cégvezető szerint a legnagyobb hibát ott követhetjük el, ha a HR-ről mint támogató rendszerről kezdünk el gondolkodni. Szerinte a leghasznosabb együttműködés vezető és HR menedzser között akkor valósulhat meg, ha a vezető számára együtt gondolkodó partner a HR vezető.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! A verseny shortlistesei és nyertesei pontszerzők a Kreatív PR Toplistán! Nevezési határidő: 2018.04.06.

hirdetés