hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezetői elvárások

Mit vár egy vezető a HR-től? Nem támogatást...

Kihívások és a változásokra adott válaszok vezetői és HR oldalon. Vezetői elvárások a HR-rel szemben.

Napjaink és a jövő vezetői gyorsan változó környezetben, komplex kihívásokkal néznek szembe. Az ICF HR Brand(em) konferencia kerekasztalbeszélgetésén elhangzott néhány nagyon fontos szempont ami iránymutatást adhat a HR területen dolgozó szakembereknek.

 Digitális adatkezelés és employer branding

 Bauer Dávid, a MOL HR igazgatója szerint a digitalizáció és a cég integrált employer branding-jének kialakítása az a két terület melyen a legnagyobb aktivitást várja el egy vezető a HR menedzsmenttől. A digitalizáció eredményeképpen nagy mennyiségű és gyorsan használható adat áll rendelkezésre, melynek feldolgozása és a releváns eredmények értékelése nélkülözhetetlen a munkaerőállomány kezelésében. A jövőbe tekintve pedig a mesterséges intelligencia alkalmazásától sem kell  tartózkodnunk ezen a területen. Amikor a cégek munkaerőhiánnyal küzdenek, vagy nehézségeket okoz a munkaerő megtartása, a talentek szervezeten belüli motiválása az employer branding elengedhetetlen, melyre a MOL is nagy hangsúlyt helyez.

 Partnerség és együtt gondolkodás – Ne támogasson, hanem gondolkozzunk együtt!

 A Hewlett Packard Enterprise Hungary ügyvezetője Gonda Gábor markáns véleményt fogalmazott meg. A cégvezető szerint a legnagyobb hibát ott követhetjük el, ha a HR-ről mint támogató rendszerről kezdünk el gondolkodni. Szerinte a leghasznosabb együttműködés vezető és HR menedzser között akkor valósulhat meg, ha a vezető számára együtt gondolkodó partner a HR vezető.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés