hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezetői elvárások

Mit vár egy vezető a HR-től? Nem támogatást...

Kihívások és a változásokra adott válaszok vezetői és HR oldalon. Vezetői elvárások a HR-rel szemben.

Napjaink és a jövő vezetői gyorsan változó környezetben, komplex kihívásokkal néznek szembe. Az ICF HR Brand(em) konferencia kerekasztalbeszélgetésén elhangzott néhány nagyon fontos szempont ami iránymutatást adhat a HR területen dolgozó szakembereknek.

 Digitális adatkezelés és employer branding

 Bauer Dávid, a MOL HR igazgatója szerint a digitalizáció és a cég integrált employer branding-jének kialakítása az a két terület melyen a legnagyobb aktivitást várja el egy vezető a HR menedzsmenttől. A digitalizáció eredményeképpen nagy mennyiségű és gyorsan használható adat áll rendelkezésre, melynek feldolgozása és a releváns eredmények értékelése nélkülözhetetlen a munkaerőállomány kezelésében. A jövőbe tekintve pedig a mesterséges intelligencia alkalmazásától sem kell  tartózkodnunk ezen a területen. Amikor a cégek munkaerőhiánnyal küzdenek, vagy nehézségeket okoz a munkaerő megtartása, a talentek szervezeten belüli motiválása az employer branding elengedhetetlen, melyre a MOL is nagy hangsúlyt helyez.

 Partnerség és együtt gondolkodás – Ne támogasson, hanem gondolkozzunk együtt!

 A Hewlett Packard Enterprise Hungary ügyvezetője Gonda Gábor markáns véleményt fogalmazott meg. A cégvezető szerint a legnagyobb hibát ott követhetjük el, ha a HR-ről mint támogató rendszerről kezdünk el gondolkodni. Szerinte a leghasznosabb együttműködés vezető és HR menedzser között akkor valósulhat meg, ha a vezető számára együtt gondolkodó partner a HR vezető.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés