hirdetés
hirdetés
hirdetés

7 "árulkodó" jel

Főnök vagy vezető vagy? Teszteld magad!

Időről időre érdemes letesztelni magunkat, vajon csakugyan azt a szerepet töltjük-e be a cégnél, amelyről azt gondoljuk, hogy betöltjük. Íme 7 pont Csepely Fanni okleveles viselkedéselemzőtől, amelyeket olvasva eldöntheted, te igazi vezető vagy-e. Nálad mi az eredmény?

Egy jó főnök jó vezető is egyben. Miben nyilvánul meg ez a mindennapokban?

1. A kollégái képesek azonosulni vele. Éppen ezért ha ő kér valamit, akkor nemcsak a hierarchiából fakadó távolság, a jutalmak elérése vagy a büntetések elkerülése motiválja beosztottait.

2. Szakmailag hiteles. Még ha nem is ő a legkiemelkedőbb szakértő a csapatban – mert mindenhez azért még ő sem érthet ‒, mégis képes átlátni az egyes folyamatokat.

3. Ismeri az embereit. Nagyon jól tudja, hogy ki mivel járul hozzá a cég sikeréhez, és ezt büszkén kiemeli, sőt jutalmazza is.

4. Véleménye és meglátásai túlmutatnak az aktuális feladatokon, irányt adnak a fejlődéshez.

5. Karizmatikus személyisége miatt hozzáállása úttörő a csapat számára, hierarchikus helyzete pedig sokat segít neki abban, hogy hamar hozzájusson a legfontosabb szervezeti információkhoz.

6. Nem tűnik el, ha konfliktusra kerül a sor. Amikor a csapaton vagy a szervezeten belül ellentét alakul ki, aktívan keresi a megoldásokat és mederben tartja a vitákat.

7. Nem csak szakmai kérdések esetén áll nyitva az ajtaja. Egy valódi referens hatalommal rendelkező vezető nem a legtöbbet, hanem a legjobbat hozza ki csapatából ‒ legyen szó akár egyéni, akár csoportos munkavégzésről.

És te hány pontban ismertél magadra (vagy a főnöködre)?

Csepely Fanni, okleveles viselkedéselemző, marketingvezető (CX-Ray)
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés