hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az első benyomás nem minden

Felvettem valakit, aki...

Natasha Bowman tréner, tanácsadó és TEDx előadó pár napja a LinkedIn-en közzétett őszinte bejegyzésében vall arról, hogy a látszat néha (sokszor!) csal.

Bejegyzését magyarra fordítva, változatlan tartalommal közöljük:

"Felvettem valakit, aki az interjún nem elég határozottan rázott velem kezet – mégis az egyik legütősebb alkalmazott lett.

Felvettem valakit, aki három helyen is helyesírási hibát vétett az önéletrajzában – ő a legprecízebb ember, akivel valaha dolgoztam.

Felvettem valakit, akinek nincs diplomája – mérföldekkel okosabb, innovatívabb és kreatívabb, mint én!

Felvettem valakit, akinek négy gyermeke van – soha nem találkoztam nála céltudatosabb és a karrierje iránt elkötelezettebb emberrel.

Felvettem valakit, aki fiatal felnőttként börtönben volt – most egy cég alelnöke.

Felvettem valakit, aki idősebb volt 60-nál – olyan Excel trükköket mutatott, amikért a mai napig hálás vagyok!

Félretehetnénk végre a sztereotípiáinkat és az elképzeléseinket arról, hogy egyes embereknek milyennek kéne lenniük, hogyan kellene kinézniük és viselkedniük és mit kellene tenniük azért, hogy sikeresek legyenek?

HR vezetői és hiring manageri tapasztalatom szerint pont azok az emberek válnak be igazán, akikről először nem is gondolnád!

Szóval mielőtt kihajítanál egy önéletrajzot, mert a tulajdonosa nem rendelkezik diplomával vagy nincs elég tapasztalata, vagy mielőtt nem hívnál vissza egy jelöltet, mert az interjún nem elég magabiztosan fogott veled kezet, gondolj arra, hogy ideje kirpóbálni valami újat. Valaki újat!"

Sas Eszter Krisztina, online szerkesztő/újságíró
a szerző cikkei

(forrás: LinkedIn)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés