hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elismertség

A sikeres vezető egyszerű titka, amit mindenképp tudnod kell

„A siker nem arról szól, hogy rahedli pénzt keresek. A siker arról szól, hogy pozitív változást idézek elő az emberek életében” – szögezi le Oleg Vishnepolsky, a DailyMail Online és a Metro.Co.Uk technológiai vezetője, aki a LinkedIn-en közzétett rövid, de velős írásában azt fejtegeti, hogy mi is az, amit igazából sikernek nevezhetünk – és mi az, amit biztosan nem.

„Oleg, én a siker megszállottja vagyok. Mit tudsz nekem tanácsolni? – kérdezte tőlem valaki.

Én a következőket gondolom erről:

„Próbálj meg inkább értékes ember lenni, mint sikeres ember” – mondta Albert Einstein.

„Azt kívánom, bárcsak mindenki gazdag és híres lenne, hogy meglássák: nem ez a válasz” – ezt pedig Jim Carrey mondta…

A válasz egyszerű: idézz elő pozitív változást mások életében!

Steve Jobs nem azért volt sikeres, mert meggazdagodott. Azért volt sikeres, mert megannyi ember kezébe odarakta a technológiát, és ezzel milliárdok életében pozitív változást idézett elő.

A Google nem az aranyat érő részvényei miatt sikeres. Azért sikeres, mert a szó szoros értelmében megváltoztatta az életünket, és még a gondolkodásunk módját is módosította (többek közt) a Google Keresésnek, a Google Térképnek és az Androidnak köszönhetően.

A Facebookkal és az Amazonnal is hasonló a helyzet.

A fentiekhez hasonlóan az a sikeres vezető, akinek az emberei is sikeresek, mégpedig azért, mert támogatást, biztatást, inspirációt, átfogó képet, és ami a legfontosabb: bizalmat kapnak tőle.

Az alkalmazottak sikeréhez elengedhetetlen fontosságú egy olyan vezető, aki támogatja őket.

Egyetértetek?

(forrás: LinkedIn Pulse)
hirdetés

Címkék

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés