hirdetés
hirdetés
hirdetés

Főnöksztorik

A jó vezető eléri, hogy különlegesnek érezd magad

Nem az számít, amik a vezetők mondanak, hanem az, amit tesznek. A vállalatod kultúráját és jövőjét is meghatározza, hogy hogyan bánsz a munkavállalóiddal – szögezi le Oleg Vishnepolsky, a DailyMail Online és a Metro.Co.Uk technológiai vezetője a LinkedInen közzétett újabb szemléletes, való életből vett történetében.

Évekkel ezelőtt új vezető érkezett hozzánk. Nem hívott össze mindannyiunkat egy nagy meetingre, nem küldözgetett cikornyás e-maileket a dolgozóknak, ahogy az elődei tették, és nem határozott meg új feladatokat, ahogy azt előtte az összes többi vezető csinálta.

Ez nagyon meglepett mindannyiunkat.

Aztán a rendszergazdánk egy hatalmasat hibázott: a rossz szervert húzta ki. Az eredmény egy hatalmas leállás volt. A főnök behívatta az irodájába. A rendszergazda a legrosszabbra számítva belekezdett: "Az én hibám...", de  a főnök közbevágott és azt mondta: ő a hibás. "Vezetőként az én felelősségem volt, hogy meggyőződjem róla: a kábelek rendesen fel vannak címkézve, ami minimalizálta volna az ilyenfajta hibázás lehetőségét." Ezek után ők ketten együtt felcímkézták az összes kábelt és szervert az adatközpontban.

Később a főnök észrevette, hogy a tech support team nem jól kezeli a hibajegyeket. Szerzett rá keretet, hogy elküldhesse őket egy tréningre. Egyszer sem dorgálta meg őket, egyetlen leereszkedő megjegyzése nem volt feléjük.

A dolgozó anyáknak megengedte, hogy rugalmas munkaidőben dolgozzanak – ez a '90-es években még újdonságnak számított.

A csapatát baseballjátékokra vitte, és konferenciákra küldte őket.

Az ügyfelek szerették, mert az ő számukra is folyamatosan rendelkezésre állt: nappal és éjszaka, munkaidőn kívül is.

A vezetése alatt új termékeket hoztunk tető alá, és új üzletágakat indítottunk el.

Amikor végül összehívott mindanniunkat egy meetingre, soha nem emlegette fel mindazt, amit ő maga tett meg, mindig csak a mi elért sikereinkről beszélt, és ilyenkor mindig név szerint említette az alkalmazottakat. Elérte, hogy mindannyian nagyon különlegesnek érezzük magunkat.

Szenvedélyesen lojális volt a munkavállalókhoz, gyakran helyettünk is vállalta a felelősséget. Cserébe tőlünk a lehető legnagyobb lojalitást és elkötelezettséget kapta. Sose kérte ezt tőlünk – erre nem volt szükség.

Mindannyian rengeteget tanultunk tőle: Jim P. Dougherty-től. Számos volt munkatársam ragyogó karriert futott be, miután ő elment tőlünk, hogy az IntraLinks CEO-jaként folytassa tovább.

Éljen a jó vezetés!

Egyetértetek?

(forrás: LinkedIn Pulse)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

hirdetés