hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-16

A tanulás ma már felnőttkorban is az életünk elengedhetetlen része. De vajon hányféleképpen lehet a tanulást a toborzás, az onboarding vagy éppen a megtartás céljából felhasználni?

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-13

Employer branding egy fesztiválon? Két sör között egy állásinterjú? Ezt csinálja most meg a Mercedes. 

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-10

Csokorba gyűjtöttünk néhány kreatív toborzási megoldást, amelyekben az a közös, hogy egy nehéz munkaerőpiaci helyzetben kínáltak kiutat.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-09

Az új generáció megjelenése a munkaerőpiacon az irodaházakkal kapcsolatos igényeket is átalakítja.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-04

Vezetőként erre az öt kérdésre válaszolva járulhatsz hozzá az igazán eredményes employer brandinghez.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-02

Az utóbbi pár évben jellemző tendenciává vált a lemorzsolódás, vagyis az az eset, amikor a kiválasztott jelölt nem megy el a személyes beszélgetésre.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-27

Ezektől az álláshirdetésekben felbukkanó szavaktól és kifejezésektől menekülnek a fiatal munkavállalók.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-22

Korosztálytól független trendekre derült fény egy felmérésből, amelyben irodai dolgozókat kérdeztek meg, milyen munkahelyi környezetben dolgoznának szívesen.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-13

Kreatív munkáltatói márkaépítési megoldással állt elő az OTP Bank az új munkavállalók bevonzására. Nézd meg a több szempontból is tanulságos videót!

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-08

Toborzás és employer branding újragondolva.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.