hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 83
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-16

A tanulás ma már felnőttkorban is az életünk elengedhetetlen része. De vajon hányféleképpen lehet a tanulást a toborzás, az onboarding vagy éppen a megtartás céljából felhasználni?

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-10

Csokorba gyűjtöttünk néhány kreatív toborzási megoldást, amelyekben az a közös, hogy egy nehéz munkaerőpiaci helyzetben kínáltak kiutat.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-06

Tanulnának, ha lenne rá lehetőségük – derült ki egy frissen lefolytatott kutatásból.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-05

Hogyan válhat egy szabadságtervezés egyszerűbbé és áttekinthetőbbé?
Videónkból kiderül!
(X)

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2018-06-22

A legtöbb sikeres vezetőnek van egy kedvenc kérdése, amelyet rendszeresen feltesz a jelölteknek. Elon Muské különösen cseles – íme a kérdés és a helyes válaszok!

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-21

Találós kérdés: mi a közös a Pokémon Góban és a toborzásban?

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-06-20

Egy alternatív csapatépítési módszer, amely számos előnnyel jár. Miért érdemes a munkahelyen dalra fakadni? Kiderül a cikkből!

#8
2018-06-20
08:30:00

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.
A rendezvény betelt.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-06-19

A 20 éves Praktiker az elmúlt másfél évben teljesen új alapokra helyezte a vállalatban a hr-stratégiát, ami látványos eredményeket hozott.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-06-14

Olyan trendeket mutatunk be, amelyek segíthetik a munkaadókat egészségprogramjaik újraértékelésében vagy kialakításában.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.