hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-02-11

Nem a fizetés a leglényegesebb információ, amire figyelnünk kell, de az is kiemelten fontos.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2019-02-08

Rossz napod volt a melóban? Ne vidd haza!

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-02-05

Áttekintjük, hol érdemes fejlesztőprogramokat tartani. Mert a helyszín fontos!

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2019-01-14

A munkavállalók hűsége ma már nem magától értetődő, aktívan tenni kell érte – többek közt azzal, hogy fejlesztjük a szervezet kommunikációs stílusát. 

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-01-08

Továbbra is „helyzet van”, de csüggedésre azért nincs okunk.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-12-17

Már szinte a csapból is az agilis működés folyik, de mi is ez valójában?

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-12-13

Amikor a cégvezetésből hiányzik az ünnepi hangulat, vagy teljesen félreértelmezték azt.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2018-12-05

Hogyan teremtsünk egyensúlyt a szervezetben és magunkban, és miként tehetünk a valódi jóllétért? Beszámolónk a HR & Pszichológiáról.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-12-03

Minden eddiginél több hallgatót vonzott a 10. alkalommal megrendezett K&H diákkupa.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2018-11-30

Azt mindannyian tudjuk, hogy az egészséget fontos megőrizni, vagy hogy a vízzel fontos lenne spórolni, és a fogyasztásunkat összességében csökkenteni kellene, de vajon miért nem lesz ebből a tudásból tett vagy gyakorlat?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.