hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 90
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2021-04-27

Hogyan járulhat hozzá a mentális agilitás a sikeres változási folyamatokhoz? 

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2021-04-21

A te szervezeted hogyan kezeli a hibázást? A vállalati értékek túlmutatnak a honlapon és a plakátokon megfogalmazott hangzatos mondatokon? (x)

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2021-04-09

A homokba dugott fej már nem opció: versenyelőnyt élveznek azok, akik valóban transzparensen és összehasonlíthatóan kommunikálják a fentarthatósági céljaikat és eredményeiket. Egy friss tanulmány a világ vezető vállalatainak gyakorlatát elemzi.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2021-04-09

A homokba dugott fej már nem opció: versenyelőnyt élveznek azok, akik valóban transzparensen és összehasonlíthatóan kommunikálják a fentarthatósági céljaikat és eredményeiket. Egy friss tanulmány a világ vezető vállalatainak gyakorlatát elemzi.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2021-04-08

Hogyan kezdj bele az asszertivitás fejlesztésébe?

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2021-04-07

Világszerte vonzóvá váltak a fenntartható fejlődést elősegítő befektetések – mutat rá az EY 127 magántőke-társaság és 72 intézményi-befektető bevonásával készült globális kutatása.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2021-03-18

Munkahelyváltási hullámot hozhat a home office.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2021-03-03

Friss cikksorozatunkban a HRKOMM Award Best Practices eseményen bemutatkozott idei HRKOMM-nyertes kampányokat mutatjuk be. Ezúttal a CIB Bank Fiókhálózat támogatása az első járványhullám idején elnevezésű aranyérmes kampánya kerül sorra.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2021-02-11

Mutatunk három készséget, melyeket 2021-ben érdemes továbbfejleszteni, mert valószínűleg nagy szerepük lesz a sikeres működésben.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2021-01-27

A Fizetések.hu portál készített elemzést arról, hogy hogyan kerestünk 2020-ban.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”