hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
2018-03-06
13:00:00


Gyakorlati útmutató lépésről lépésre egy sikeres toborzási kampányhoz:

Melyik célcsoportot érjük el és hogyan a Facebookon?
Mit jelent és hogyan néz ki a recrutiment branding a gyakorlatban?
Milyen eszközökkel és lépésekkel érünk el még több és releváns jelentkezőt?

Március 6., 13:00

#2
2018-03-06
08:30:00


Mindent a LinkedIn karrier-oldalról – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
Mitől működik és mitől nem egy LinkedIn toborzási kampány?
További tippek a kulcsemberek megtalálásához!

Március 6., 08:30

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2018-01-18

A keresés bármelyik fázisában menekülőre foghatja tehetséges a jelöltünk, ha a nem megfelelő fogadtatásban részesül. Hol és hogy ne hibázzunk? 

#4
Hrpwr
2018-01-16

Összeszedtük azt a 6, mikro- és makrogazdasági irányvonalat, ami 2018-ban meghatározó lesz egy hr-szakember számára is.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-01-09

Hogyan alakítják át a munkaerőpiacon bekövetkezett változások a hr-cégek tevékenységét? 

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-04

A gyerekkori énünket nem tudjuk teljesen hátrahagyni, játszani mindenki szeret. Munka közben is. És nem csak eredményesebbek, de hosszabb életűek is leszünk.

#7
Üzlet és Pszichológia 2017/6.
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-12-14

Öt hr-vezetőnek tettük fel ugyanazt az öt kérdést, arra kérve őket, hogy röviden írják meg a válaszaikat. 

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-12-11

Nem feltétlen a változatosság vonzza a fiatal és leendő informatikusokat. De akkor vajon mi?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-12-08

Hogy mivel lehet leginkább megszólítani a mostani pályakezdőket? A rugalmas munkaidővel mindenképp.

#10
Hrpwr
2017-12-07

Hogyan alkalmazhat humán analitikát a HR munkaerő keresési és megtartási folyamatokban? Az eddig vallott nézetek tévesnek bizonyulnak, így célszerű néhány dolgot újragondolni.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.