hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 31
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2020-06-02

Nemzetközi kutatás vizsgálja, hogyan változik a munkavállalói élmény, melyek lesznek a meghatározó pillanatok és hova helyezik a hangsúlyt a vállalatok a járványhelyzetet követően.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2020-05-20

Hetedik alkalommal ítélték oda a Randstad Employer Brand Research hazai díjait. A cikkben a díjazottak névsora mellett a független munkáltatói márkakutatás fontos tanulságai is olvashatók.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2020-05-08

A vállalatoknál márciusban pár nap alatt kellett levezényelni a teljes digitális átállást. Hogyan ment? Melyek voltak a legnagyobb szervezeti és vezetői kihívások? Erről mesélnek cég- és HR-vezetők.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2020-05-05

Az YPO 2020 márciusa és áprilisa között végzett felmérése alapján 84 százalékban rosszabbul látja a vállalkozások helyzetét a menedzsment.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2020-03-05

Március elején jelentette be legújabb esélyegyenlőségi kezdeményezését a telekommunikációs vállalat.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2020-02-12

A munkaerőhiány adott, a megoldás azonban sokkal inkább rejlik házon belül, mint azon kívül.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-12-04

A közép- és kelet-európai magánvállalkozások tulajdonosainak új generációja ambiciózusan tekint a jövőbe a PwC NextGen felmérése szerint.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-11-22

A Z generáció értékei nélkül a cégek nem fognak tudni versenyképesek maradni. Hogyan tehetünk az elköteleződésükért?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-10-08

Kiderült, mely tényezők játsszák a legnagyobb szerepet a fiatalok munkahelyválasztásában. A PwC felmérésében meglepő eredmények is születtek.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-10-08

Nagy előnyt lehet kovácsolni abból, ha a generációk sokszínűségét értékként kezeljük a szervezetben.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.