hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-05-10

A Zukunft Personal Süd konferencián járva úgy éreztük, hogy Németországban már haladó szinten vannak a toborzási és dolgozói wellbeing technikák. Lássuk, mik ezek.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-10-12

Az utóbbi években új leckét tanulnak a cégek: már nemcsak a fogyasztók felé, hanem a potenciális munkavállalók felé is márkát kell építeni, így a munkáltatói imázs kialakítása a személyzeti politika legforróbb területe.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-10-03

Hiába áll rendelkezésünkre rengeteg alternatív kiválasztási módszer, személyiség- és képességteszt, illetve AC módszertanok, a személyes interjú sosem fog kimaradni egy felvételi folyamatból.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-09-26

Ha egy HR-es a tanácsomat kéri, hogyan ismerhetné meg legjobban a „különösen fontos pozícióra” talált jelöltet, többnyire azt mondom: „házasodjatok össze”.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-09-11

Manapság ha bárkire kíváncsiak vagyunk, a Facebook egyből utánanézünk. Pont úgy, ahogy a HR-esek, munkaadók is ezt teszik.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.