hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-03-19

Már az egyetem alatt is dolgozni szeretnének a Z generációs fiatalok.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-03-11

Minimalizmus és folyamatos utazás – ilyen a digitális nomádok élete.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-27

A magyarok 70 százaléka el tudja képzelni, hogy ugyanannál a cégnél dolgozzon nyugdíjba vonulásig.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-19

Fontos változásra számíthatunk a magyar munkahelyeken: nincs több lazítás munka közben!

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-02-18

A 2018-as Távmunka Jelentés szerint a távmunkások kilencven százaléka így szeretne dolgozni a karrierje hátralévő részében is.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2019-02-07

Automatizáltabb rendszerek, mobilabb munkavállalók, mesterséges intelligencia alapú eszközök – csak néhány a 2019-es munkaerőpiaci trendek közül. 

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-12-14

Magyarországon a női és a férfi munkavállalóknak egyaránt 63 százaléka gondolja úgy, hogy a nőknek és a férfiaknak együtt kell tenni azért, hogy ugyanolyan lehetőségekhez jussanak a nők a munkahelyeken. 

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-12-06

Hiába a munkaerőhiány, nem érzik a magyar munkavállalók, hogy jobban bánna velük a főnök – derült ki többek közt egy friss kutatásból.

#9
2018-12-04
08:30:00

Hogyan keress IT-s kollégát?
Félnapos konferencia december 4-én.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-11-26

Munka és szabadság általában többé-kevésbé elkülönül egymástól, egy újfajta munkamodell azonban ötvözi a kettőt.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.