hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 216
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2020-01-10

Vajon mit tartogat a jövő, milyen feltételek alapján fogunk néhány éven belül felvételt nyerni egy céghez?

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2020-01-07

A Camp Leaders friss felmérésből kiderül, mire vágynak a Z generációs pályakezdő fiatalok.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Interjú
2019-12-31

Barbara Fredricksonnal, a pozitív pszichológia legismertebb professzorasszonyával beszélgettünk.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-12-20

Kreatív márkaépítés, képzések, nárcizmus, EQ, és Barabási-Albert László: idei legolvasottabb cikkeinkben jól kirajzolódnak az év legforróbb témái.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-12-13

Mi a top 5 legfontosabb és legkevésbé fontos szempont egy munkaadó kiválasztásánál? Mire vágyik a Z generáció igazán? A Zyntern.com megkérdezte. 

#6
Hrpwr
2019-12-09

Felejtsük már el a „versenyképes fizetést” és az egyéb bullshit hívószavakat! Egy friss kutatás tanulságai.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Váltás
2019-11-29

Érvek a bumerángdolgozó visszavétele mellett és ellen.

#8
Hrpwr
2019-11-27

A jó főnökök is hibázhatnak, és ezt meg is teszik olykor. Mik a leggyakoribb hibák és hogyan lehet ezeket jól kezelni?

#9
Hrpwr
2019-11-25

Az elmúlt évek során sokat lehetett hallani arról, hogy a játékosítás végre az a szuperfegyver, amivel minden megoldható, de ezzel egyidőben ennek ellentétéről is sok helyen olvashattunk. Mi az igazság? (x)

#10
Hrpwr
2019-11-25

A személyes problémák akarva-akaratlanul is bekerülnek a munkahelyre, ahol potenciális problémaként negatív hatással lehetnek a munkavégzésre, növelve a betegszabadságok számát. (x)

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.