hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 45
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-07-19

Engedjük el az elavult stratégiákat, és kövessük a legújabb vezérelveket a szervezeti hatékonyság érdekében!

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-18

A Beyourbest.hu mindenkinek szól, akit érdekel a saját fejlődése.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-16

A munkáltatói márkaépítés volt az EFOTT igazi slágere, legalábbis a kitelepülő cégek szempontjából. Helyszíni tudósítás, rengeteg képpel!

#4
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Hrpwr >> Hrpwr >> Interjú
2018-07-13

Oszkó Péter nem titkolja, hogy sok belső kudarc után ő maga is negyvenéves korára találta meg azt, ami valóban boldoggá teszi...Interjú.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> App ajánló
2018-07-05

Felnőtt életünkből akár 17 évet is eltölthetünk képernyők előtt. Ehhez képest nagyon keveset törődünk azzal, hogy eközben mi történik a szemünkkel.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-05

A Budapest Airporttól is tanult a világ számos repülőtere.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-03

Sokkal kevesebben akarnak külföldön dolgozni, mint négy éve – derül ki a BCG és Profession.hu kutatásából.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-03

Az öt perc alatt elkészülő, hat dollárért kínált automatizált kulinaritás San Franciscóban már a jelen.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-22

Korosztálytól független trendekre derült fény egy felmérésből, amelyben irodai dolgozókat kérdeztek meg, milyen munkahelyi környezetben dolgoznának szívesen.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-19

Évről évre nő azoknak a felnőtteknek a száma, akik visszaülnek az iskolapadba, hogy új szakmát tanuljanak egy friss piaci elemzés szerint. Az okok változóak.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.