hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2020-05-20

Hetedik alkalommal ítélték oda a Randstad Employer Brand Research hazai díjait. A cikkben a díjazottak névsora mellett a független munkáltatói márkakutatás fontos tanulságai is olvashatók.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Váltás
2020-03-10

A fizetések és rugalmas lehetőségek tekintetében is az IT a legerősebb szektor jelenleg, többek között ezért jelent jó karrierutat a kisgyermekes anyukák számára – hangzott el a ‘Mommy works in IT!?’ című meetupon.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2020-03-05

Nem az a kérdés, hogy kell-e több nő a tech szektorba, hanem hogy hogyan lehet és kell ezt megvalósítani – hangzott el a Wild Code School által szervezett meetupon.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2020-02-28

A magyarok egyelőre vegyes érzelmeket táplálnak a szolgáltatóközpontok iránt, ám a tendencia lassan, de biztosan javul.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2020-02-28

Az IT szektorban van a legnagyobb hiány, a marketing és PR a legnépszerűbb.

#6
2020-02-13
08:30:00

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

#7
Hrpwr
2020-01-22

Egy praktika, ami hozzájárul a jó munkahelyi légkörhöz, segít bevonzani az elkötelezett munkaerőt, jót tesz a brandépítésnek, ráadásul nem is kerül sokba? Igen, létezik ilyen! (x)

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2020-01-14

A fiatalok nem egy világűrből idecsöppent, idegen vírustörzs, akiket mikroszkóp alatt, petricsészében kell vizsgálni, lehetőleg állig védőfelszerelésben.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-12-03

Számos izgalmas és újszerű employer branding kampány mutatkozott be az idei konferencián. Nem volt hiány szellemes megoldásokból, ötletekből, így van miből töltekezni azoknak, akik még csak terveznek belevágni a munkáltatói márkaépítésbe.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-11-27

Stratégia nélkül a nők foglalkoztatása az IT-szektorban csak ábránd marad.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.