hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 58
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-12-12

Például arról, hogy miért kapja a fizetését...

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-11-28

Átfogó kutatást készített a Brain Bar az Y és Z generáció körében a munkavállalási trendekről.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-11-22

A Z generáció értékei nélkül a cégek nem fognak tudni versenyképesek maradni. Hogyan tehetünk az elköteleződésükért?

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-11-18

A Profession.hu legfrissebb adatai szerint a tapasztalt szakértők, vezetők esetében a kiválasztási folyamat akár hosszú hónapokig is eltarthat.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-11-07

Az iskolapadban megtanultakat érdemes a gyakorlatban is megtapasztalni, hiszen így dönthetjük el, illik-e hozzánk az adott szakma.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-10-24

Az elmúlt években jelentős változásokon ment keresztül a HR, feladataikat nem csak a munkaerőpiaci helyzet, hanem a gazdasági ciklus is meghatározza.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-10-22

Állásbörzék helyett rooftop bulik, szabadulószobák, irodalátogatások: kiderült, mivel lehet megszólítani a Z generációt. 16 cég vállalta be, hogy megmutassa magát a mindennapokban az érdeklődőknek.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-10-08

A sörgyár egy kitalált vlogszereplőt épít fel, akin keresztül megmutatja, hogy milyen munkakörök, feladattípusok, karrierutak vannak a vállalatnál, és miért érdemes a Drehert választani.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-10-08

Kiderült, mely tényezők játsszák a legnagyobb szerepet a fiatalok munkahelyválasztásában. A PwC felmérésében meglepő eredmények is születtek.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-09-20

Hogyan változtatják meg a toborzási stratégiát az internetezési szokásaink? 

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.